Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ТРАНСФОРМАЦІЯ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ НОВИН У ЦИФРОВУ ЕПОХУ (НА ПРИКЛАДІ ТЕХНОЛОГІЧНО РОЗВИНЕНИХ РИНКІВ)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончарук, Сергій Миколайович
dc.date.accessioned 2021-09-23T11:50:17Z
dc.date.available 2021-09-23T11:50:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гончарук С. М. ТРАНСФОРМАЦІЯ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ НОВИН У ЦИФРОВУ ЕПОХУ (НА ПРИКЛАДІ ТЕХНОЛОГІЧНО РОЗВИНЕНИХ РИНКІВ) // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2019. № 3. С. 241-246. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3432
dc.description The purpose of the article is to isolate and analyze the key aspects connecting with the format of TV news transformation within of such technologically developed markets as the USA, Great Britain and others. Methodology of the research is based on the analysis and modeling modern media space helping to understand the latest changes in the traditional TV re-watching, on the method of diagnostics main tendencies of increasing the meaning of online-video and because of this, on learning the samples like the any organi-zations work with new TV news forms which were made for digital space. Scientific novelty consists in affirmation that the TV news producers should overcome the main challenge of informative period to have possibility to adapt for changes including the erosion of traditional TV re-watching and constant growth of online video and digital media popularity. Conclusions. In the modern digital space, there are transformational processes that are associated with the formation and gradual change of the traditional platform for TV news watching on innovative online platforms that better meet the information needs of the current generation, as opposed to the older one, preferring mostly traditional viewing. Increasing of popularity ―Television beyond the Box‖ and online video due to activity of such players as Netflyx, Amazon, Facebook, Google and YouTube for the last 5-10 years shows up not only on the capacity of these platforms mone-tization but also changes the nature of TV news, opens before the last ones great prospects. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – виокремлення і аналіз ключових аспектів, які пов‘язані з трансформацією формату телевізійних новин в межах таких технологічно розвинених ринків як США, Великобританія та ін. Методологія дослідження ґрунтується на аналізі і моделюванні сучасного медіа-простору, що сприяють осмисленню останніх змін в традиційному телевізійному перегляді, на методі діагностики основних тенденцій зростання значення онлайн-відео і, у зв‘язку з цим, розгляді прикладів того, як різні орга-нізації працюють із новими формами телевізійних новин, котрі розроблені для цифрового середовища. Наукова новизна поля-гає у твердженні, що виробники телевізійних новин повинні подолати основні виклики інформаційної доби, щоб мати змогу ада-птуватися до змін, враховуючи ерозію традиційного телевізійного перегляду і постійне зростання популярності онлайн-відео та цифрових ЗМІ. Висновки. В сучасному цифровому середовищі проходять трансформаційні процеси, які пов‘язані з формотво-ренням й поступовою зміною традиційної платформи перегляду новин на інноваційні онлайн-платформи, які краще задоволь-няють інформаційні запити сучасного покоління на відміну від старшого, що віддає перевагу здебільш традиційному перегляду. Зростання популярності «телебачення поза коробкою» і онлайн-відео завдяки діяльності таких гравців, як Netflyx, Amazon, Facebook, Google і YouTube за останні 5-10 років, не лише відображається на об‘ємах монетизації цих платформ, але й змінює саму природу телевізійних новин, відкриває перед останніми великі перспективи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject цифрові медіа uk_UA
dc.subject "телебачення поза коробкою" uk_UA
dc.subject криза традиційного перегляду uk_UA
dc.subject онлайн- та інтернет-відео uk_UA
dc.title ТРАНСФОРМАЦІЯ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ НОВИН У ЦИФРОВУ ЕПОХУ (НА ПРИКЛАДІ ТЕХНОЛОГІЧНО РОЗВИНЕНИХ РИНКІВ) uk_UA
dc.title.alternative Transformation of TV news in digital era (as the example of technologically developed markets) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу