Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Довжинець, Інна Георгіївна
dc.date.accessioned 2021-09-24T13:08:05Z
dc.date.available 2021-09-24T13:08:05Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Довжинець І. Г. МУЗИЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ: ДОСВІД ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ / І.Г. Довжинець // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв . - 2019. - № 3. - С.263-267. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3439
dc.description The purpose of the work is to give the definition of a notion «musical environment» using a generalization of essential char-acteristics of «environment» as a universal category relating to different branches of scientific knowledge. The methodology of the study is based upon the use of comparative, theoretic, analytical methods and also general scientific approaches of comparison, sys-tematization, and generalization which help to make a complex investigation of the object. The scientific novelty consists in introducing a new definition. Conclusion. The musical environment is a universal notion as it includes all components of sound music field creation process and perception of this field. Musical environment is an integral phenomenon basing upon music activity. Complex multi-level structure organized by the principle of interrelation, interdependency, and interconditionality of the elements helps to refer musical envi-ronment to the systemic phenomenon. In general, musical environment is a sound surrounding of the individual formed in the process of musical activity and covers all its components: creativity, performing, spreading and perception. It is influenced by time and place factors and by dynamics of social changes. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – на основі узагальнення сутнісних характеристик «середовища» як універсальної категорії різних галу-зей наукових знань, надати визначення поняття «музичне середовище». Методологія дослідження базується на застосуванні компаративного, теоретичного, аналітичного методів, а також загальнонаукових підходах зіставлення, систематизації та уза-гальнення, які дають змогу комплексно вивчити предмет дослідження. Наукова новизна полягає у введенні в науковий обіг нової дефініції. Висновки. Музичне середовище є універсальним поняттям, оскільки охоплює всі компоненти процесу творення звукового музичного простору та його сприйняття. Музичне середовище становить цілісний феномен, основою якого є музична діяльність. Складна багаторівнева структура, організована за принципом взаємозвʼязку, взаємозалежності та взаємообумовле-ності елементів, дозволяє прирахувати музичне середовище до системних явищ. Загалом, під музичним середовищем ро-зуміється звукове оточення індивіда, що формується в процесі музичної діяльності і охоплює всі її складові: творчість, виконав-ство, розповсюдження та сприйняття. Воно обумовлюється часо-просторовими чинниками та динамікою соціальних змін. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject дослідження uk_UA
dc.subject поняття uk_UA
dc.subject середовище uk_UA
dc.subject загальнонауковий підхід uk_UA
dc.subject музична діяльність uk_UA
dc.title МУЗИЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ: ДОСВІД ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ uk_UA
dc.title.alternative Musical environment: the experience of theoretic analysis uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу