Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Семіологія камерно-інструментального мистецтва України кінця ХХ - початку ХХІ століть

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Анастасія Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-10-04T11:03:46Z
dc.date.available 2021-10-04T11:03:46Z
dc.date.issued 2021-02
dc.identifier.citation Кравченко А. І. Семіологія камерно-інструментального мистецтва України кінця ХХ - початку ХХІ століть: автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства: 26.00.01. Київ, 2021. 36 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3442
dc.description The scientific problem of the dissertation is the semiological conceptualization of the problems of intertextuality and intermediality within instrumental chamber art and substantiation of the foundations of the concept and typology of musical intermediality.
dc.description.abstract Науковою проблемою дисертації є семіологія камерно-інструментального мистецтва з концептуалізацією інтертекстуальності та інтермедіальності як її центральних категорій та впровадження концепції і типології музичної інтермедіальності до мистецтвознавчого дискурсу. Обґрунтовано міждисциплінарне розуміння семіології камерно-інструментального мистецтва України кінця ХХ - початку ХХІ століть, що спирається на положення і дослідницький інструментарій теорій інтертекстуальності та інтермедіальності, кінесики і проксеміки, мультимодальних студій, філософії та естетики музики, когнітивної музикології та культурологічної герменевтики у їх дискурсивній єдності. У дослідженні розроблено концепцію музичної інтермедіальності, яка включає принципи медіального синтезу, транспозиції та синергії, а також типологію інтермедіальних зв’язків у камерно-інструментальному мистецтві, що окреслює мультисеміотичний, моносеміотичний, експліцитний, імпліцитний, координаційний та субординаційний рівні їх функціонування. У дослідженні з’ясовані семіотичні аспекти та естетико-культурологічне значення інтертекстуальних та інтермедіальних кодомовних стратегій композиторського творення, висвітлено їх вплив на процеси жанротворення та появу виконавського типу «універсального інтерпретатора». Розглянуті амбівалентні моделі організації простору ансамблевої комунікації та охарактеризована семіосфера виконавських інтермедіальних проектів у камерно-інструментальному мистецтві. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв uk_UA
dc.relation.ispartofseries Д;26.850.01_11
dc.subject камерно-інструментальне мистецтво України uk_UA
dc.subject семіологія мистецтва uk_UA
dc.subject музична семіологія uk_UA
dc.subject інтертекстуальність uk_UA
dc.subject медіа uk_UA
dc.subject інтермедіальність uk_UA
dc.subject ансамблева комунікація uk_UA
dc.subject постмодернізм uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.title Семіологія камерно-інструментального мистецтва України кінця ХХ - початку ХХІ століть uk_UA
dc.title.alternative Semiology of the instrumental chamber art of Ukraine of the late XX - early XXI centuries uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу