Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Фортепіанні відео-втілення поставангарду на прикладі творчості Л.Грабовського, В.Сильвестрова та їх зарубіжних сучасників у практиці естрадно-філармонічного подання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яковлев, Олександр Вікторович
dc.contributor.author Андросова, Дарія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-11-09T09:32:36Z
dc.date.available 2021-11-09T09:32:36Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Яковлев О. В., Андросова Д. В. Фортепіанні відео-втілення поставангарду на прикладі творчості Л.Грабовського, В.Сильвестрова та їх зарубіжних сучасників у практиці естрадно- філармонічного подання // Мистецтвознавчі записки. 2021. Вип. 39. С. 82-87. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3475
dc.description The purpose of the article is to trail dug the piano way of talking in music specified temporary volume of pоstаvаnguаrd on the material to corresponding works of Ukrainian and foreign composer and their performance decisions. The methodology is conditioned by handhold on the culturology measurement to histories and on intonation concept of the music асафьевской to traditions of B. Asafijev, in which is chosen style cоmpаrison of epochal manifestations in the development of the approach of G. Adler and his legal successor in modern science of culture and scientific prospectings on questions of art. Scientific novelty of the study is concluded in separation video-potential in vаnguard piano-clavier symbolism that will add the piano literature of the possibility in theatrical gestures entailments in contemporaneity, noted need of complex type аrtistic of presentations to author's compositions. Conclusions. The analysis of the concrete works of ukrainian master and their contemporary on epoch pоstvanguard to end XX - begin XXI centuries, composition of V. Silvestrov, O. Kozarenko, E. Denisov, others, demonstrates: first, the act of concentration on clavier possibility of piano expressions, which can unite and since of оrchestra-piano effects, but, secondly, зкщоусе of the work itself with definite scenic sign appearances of the performers or program reference appearance visual impressions, which tend to be realized in the modern condition of theatric type philharmonic performance. The generalizations for specifics of post-vanguard in Slavonic music with "effaced" border between vanguard and post- vanguard is approved by the practice of the performance, in which conservatively given video-demonstration of the instrumental game to 1970-s close is sated video-means of modern artistic presentations. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є прослідковування ролі фортепіанних засобів вираження у музиці вказаного часового обсягу поставангарду на матеріалі відповідних творів українських і зарубіжних композиторів і їх виконавських вирішень. Методологічний базис зумовлений спиранням на культурологічні виміри історії та на інтонаційну концепцію музики асаф’євської традиції, в якій виділений стильовий компаратив епохальних проявів розвитку підходу Г. Адлера і його спадкоємців у сучасному культурознавстві і наукових розвідках з питань мистецтва. Наукова новизна дослідження полягає у виділенні відео-потенціалу в авангардному фортепіанно-клавірному символізмі, що надає фортепіанній літературі можливостей театралізованого втілення в сьогоденні, відзначеного потребами артистичної комплексності подання авторських композицій. Висновки. Аналіз конкретних творів українських майстрів і їх сучасників за добою поставангарду кінця ХХ – початку ХХІ століття, композицій В. Сильвестрова, О. Козаренка, Е. Денисова, ін., демонструє: по-перше, зосередження на клавіризованих можливостях фортепіанного вираження, які можуть поєднуватися і з оркестрально-фортепіанними ефектами, а, по-друге, самим задумом твору з певними сценічними ознаками появи виконавців чи програмними посилами появу зорових вражень, що мають тенденцію реалізовуватися у сучасних умовах театралізованого філармонічного виконання. Узагальнення щодо специфіки поставангарду у слов’янській музиці із «стертими» границями між авангардом і поставангардом апробується практикою виконання, в якому скромно подавана відеалізація інструментальної гри у 1970-ті густо насичується відеозасобами сучасних артистичних подань. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject авангард uk_UA
dc.subject естрадно-філармонічний проект uk_UA
dc.subject відеозасоби в поданні музичного твору uk_UA
dc.subject Грабовський Леонід
dc.subject Сильвестров Валентин
dc.title Фортепіанні відео-втілення поставангарду на прикладі творчості Л.Грабовського, В.Сильвестрова та їх зарубіжних сучасників у практиці естрадно-філармонічного подання uk_UA
dc.title.alternative Piano video-entailments of postavanguard - on example creative activity to V.Silvestrov and his contemporary in practice of estrade-philharmonic presentation uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу