Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Камерно-вокальна творчість Івана Карабиця в українському музикознавчому дискурсі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кущ, Вікторія Віталіївна
dc.date.accessioned 2021-11-11T14:38:12Z
dc.date.available 2021-11-11T14:38:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кущ В. В. Камерно-вокальна творчість Івана Карабиця в українському музикознавчому дискурсі // Мистецтвознавчі записки. 2021. Вип. 39. С. 196-201. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3497
dc.description The purpose of the article is to characterize the most significant works of Ukrainian scientists dedicated to the chamber vocal music by Ivan Karabytsand to identify promising areas for further study. The methodology involves the use of theoretical, systematic, and analytical methods to characterize the scientific works of Ukrainian scientists, which examines the chamber vocal works by Ivan Karabyts. The scientific novelty of the work lies in the identification of promising areas of research of chamber vocal and pop song creativity by Ivan Karabyts as a representative component of Ukrainian music of the second half of the 20th century. Conclusions. In modern Ukrainian musicology, the work by I. Karabyts is incompletely presented: the least researched to date are his chamber vocal works and pop songs are almost unstudied, although this musical layer is representative of both the composer’s work and Ukrainian music of the second half of the 20th century. Among the scientific works of Ukrainian researchers, the most important are the dissertations by O. Haluzevska and O. Hurkova, in which the issues of musical poetics and stylistic features of several vocal cycles by I. Karabyts were considered. Among the promising areas of research of chamber vocal works of the composer are the interaction of verbal and musical components, the interpenetration of elements of academic and non-academic music, the processes of stylistic synthesis. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – охарактеризувати найбільш значимі праці українських науковців, присвячених камерно-вокальній музиці Івана Карабиця, та визначити перспективні напрями її подальшого вивчення. Методологія дослідження передбачає використання теоретичного, системного та аналітичного методів для характеристики наукових праць українських вчених, в яких розглядається камерно-вокальна творчість Івана Карабиця. Наукова новизна роботи полягає у виокремленні перспективних напрямів дослідження камерно- вокальної та естрадно-пісенної творчості Івана Карабиця як репрезентативної складової української музики другої половини ХХ століття. Висновки. В сучасній українській музикознавчій науці творчість І. Карабиця представлена неповно: найменш дослідженими на сьогоднішній день є його камерно-вокальні твори і практично невивченими є естрадні пісні, хоча цей музичний шар є репрезентативним як для творчості самого композитора, так і української музики другої половини ХХ століття. Серед наукових праць українських дослідників найбільш вагомими є дисертації О. Галузевської та О. Гуркової, в яких розглядалися питання музичної поетики та стильові особливості кількох вокальних циклів І. Карабиця. Серед перспективних напрямів дослідження камерно- вокальних творів композитора можна відзначити питання взаємодії вербального і музичного компонентів, взаємопроникнення елементів академічної та неакадемічної музики, процеси стильового синтезу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject творчість Івана Карабиця uk_UA
dc.subject камерно-вокальна музика uk_UA
dc.subject пісенна естрада uk_UA
dc.subject музичний стиль uk_UA
dc.subject українська музикознавча думка uk_UA
dc.title Камерно-вокальна творчість Івана Карабиця в українському музикознавчому дискурсі uk_UA
dc.title.alternative Chamber vocal works by Ivan Karabyts in the Ukrainian musicological discourse uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу