Палеха, Юрій Іванович; Садовенко, Володимир Сергійович(2022)
Мета роботи. Визначити сутність поняття «культура електронного видання» як складного
інформаційного продукту спільної життєдіяльності автора та групи працівників, що зайняті його
створенням та оформленням з урахуванням ...
Мета роботи. У статті розглядаються підходи до вивчення інформаційного впливу.
Досліджуються основні концепції та розуміння інформаційного впливу. Визначаються ознаки,
складові та особливості інформаційного впливу в ...
Комова, Марія Василівна; Прімакова, Дарія Іванівна(2022)
Метою роботи є встановлення темпоральних особливостей термінографічної діяльності у
сфері української фізичної і хімічної спеціальної лексики. Для досягнення цієї мети необхідно
виконати завдання: визначити показники ...
Мета статті – висвітлити результати емпіричного дослідження ролі та ефективності
впливу різновидів та форм соціальної реклами на формування патріотизму. Методологія
дослідження. Використано комплекс методів на основі ...
Мета дослідження. Визначити особливості використання технологій Web 2.0 як основного
інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій закладу вищої освіти. Методологія
дослідження базується на застосуванні ...