Мета статті полягає в розширенні наукових уявлень про місце й роль циркової та екранної режисури в
системі гуманітарного знання. Методологія дослідження. В опрацюванні теми застосовано міждисциплінарний
підхід, що ...
Мета роботи – узагальнити основні чинники впливу на розвиток нового українського театру на межі
ХІХ−ХХ століть. Методологія дослідження ґрунтується на використанні таких методів: порівняльно-аналітичного, культурологічного, ...
Мета роботи – схарактеризувати та визначити перспективні особливості розвитку техніки сценічного
мовлення в сучасному акторському мистецтві. Методологія роботи: хронологічний метод – для дослідження
етапів; компаративний ...
Мета статті – виявити специфіку дитячого мюзиклу в системі музично-театральних жанрів на прикладі
творів українських авторів; встановити цілісний комплекс жанрових та естетичних рис сучасного дитячого
мюзиклу. Методологія ...
Мета дослідження – виявити специфіку розвитку сценографії в пластичній режисурі та його вплив на
художньо-образне трактування в контексті особливостей теоретичних розробок та практичного втілення в
сценічній практиці ...
Мета роботи – дослідити специфіку впровадження національних драматургічних новацій в українському
музично-драматичному театрі в соціокультурних умовах Російської імперії на початку ХХ століття. Методологія
дослідження ...
Метою роботи є визначити жанрові складові сольних фрагментів співу К. Орфа на матеріалі популярних
номерів з кантати «Carmina Burana» та опери «Розумниця», призначені для озвучування сопрано, яке, відповідно
до ...
Мета роботи – виявити й розкрити символіку артефактів малярів, скульпторів, різьбярів та інших митців
Галичини, присвячених особі й здобуткам Миколи Лисенка. Методологія дослідження: історико-ретроспективний
метод ...
Метою роботи є розглянути історію створення, наявні видання та редакції, а також виконання на різних
клавішних інструментах Партити №1, B-dur, BWV 825, Й. С. Баха; виявити й аргументувати розбіжності у
виконавських ...
Метою статті є вивчення творчості видатного українського диригента, композитора Ігоря Єфремовича
Іващенка (1931–2014), пов’язаної з роботою в Державному ансамблі танцю Української РСР. Методологія
дослідження містить ...
Мета дослідження полягає у визначенні жанрово-стильових новацій у творчості українських естрадних
співаків. Методологія дослідження. Для досягнення поставлених завдань у роботі використано низку
загальнонаукових методів: ...
Мета роботи – розкрити історичні аспекти становлення джазу як одного з напрямів музичного мистецтва;
з’ясувати зміст понять «імпровізація» і «вокальна імпровізація» в сучасній музикознавчій та музично-педагогічній ...
Мета роботи. Дослідження полягає у визначенні особливостей української музичної традиції в період з
XVIII по XXI ст., яка сформувалася під впливом західноєвропейських стильових течій; аналізі відмінностей і спільних
рис ...
Ужинський, Михайло Юрійович; Ковалик, Богдан Володимирович(2022)
Метою роботи є окреслення історичних віх науково-технічного прогресу та виявлення взаємозв’язку
мистецтва, техніки й технологій на різних етапах розвитку світової культури. Методологія дослідження
ґрунтується на ...
Мета статті – визначити творчий підхід у композиторській діяльності й сприйнятті музичних образів, що
криється в естетичних началах креативності особистості, залежить від особливостей її психології та пізнавальної ...
Мета роботи – проаналізувати специфіку презентації життєписів знакових постатей різних віків, довести,
що вони, ретранслюючи особистісно-творчий досвід митця, виявляють провідні концепти соціокультурної
пам'яті людства. ...
Мета роботи – обґрунтувати характерні риси образу «Мадонни України» як символу відповідного
архетипу національного колективного мислення в естрадно-пісенній творчості Івана Карабиця. Методологія
дослідження основана ...
Журба, Володимир Валерійович; Журба, Яніна Олексіївна(2022)
Мета статті – виявити гармонічно-функціональні характеристики основних елементів джазової гармонії,
а саме гармонічного звороту ІІ–V ступенів. Для досягнення мети публікації були використані такі методи
дослідження: ...
Мета роботи – розкрити естетичні, жанрові та стильові константи творчої діяльності Анатолія Гайденка.
Методологічну основу становили базові принципи теорії пізнання (об’єктивність, науковість, історизм,
цілісність, ...
Метою статті є класифікація української музичної культури, яка, на відміну від інших
мистецьких жанрів, упродовж тривалого періоду не отримувала чітких музичних визначень. Це
пов’язано із соціокультурними та історичними ...