Мета статті. Проаналізувати творчість українського живописця Михайла Гуйди в контексті культурних інтеграцій Китаю та України останніх десятиліть ХХ - початку ХХІ ст. як вираз тенденцій розвитку сучасного мистецтва. ...
Мета статті - проаналізувати методологічне забезпечення експертизи культурних цінностей, в тому числі - мистецтвознавчий аналіз, уточнено взаємозалежності мистецтвознавчого та візуального підходів в інтерпретацій творів ...
Мета роботи - визначити методологічне підґрунтя феномену «Entertainment» у дискурсі постмодернізму. Методологія дослідження полягає у застосуванні аналітичного методу - для визначення теоретико-методологічних засад дослідження ...
Мета статті - розглянути зміни свідомості та мистецьких висловів у фіксації культурного ландшафту Норвегії; прослідити причини у формуванні стилю романтизму, який взяв на себе дослідницьку функцію у відображенні природи ...
Мета статті - аналіз сучасного стану мови українських ЗМІ як показника мовної культури сучасного суспільства. Методологія дослідження. Міждисциплінарний характер дослідження зумовив використання загальнонаукових методів, ...
Мета статті полягає у дослідженні культурно-антропологічних витоків маски, що дозволяють тлумачити ініціаційну тілесність, яка в процесі ініціації набула ознак психосоматичної модифікації. Методологія дослідження ґрунтується ...
Мета роботи полягає у дослідженні інституціоналізації туризму в умовах глобальних соціокультурних процесів. Методологія дослідження полягає в застосуванні історичного, бібліографічного та аналітичного методів. Наукова ...
Мета публікації - зафіксувати факти театрального акціонізму в Західній Україні на тлі
соціополітичної кризи кінця ХХ сторіччя, визначити відмінні контексти сприйняття практик, дослідити арсенал художніх засобів, властивий ...
Мета роботи. Дослідження розкриває теоретичні і практичні проблеми реалізації правових проектів в Україні крізь призму творчості та роль режисера в структурі правоосвітніх заходів, визначено актуальні підходи до їх вивчення. ...
Химиця, Наталія Олексіївна; Петрик, Катерина Іванівна(2021)
Мета дослідження - проаналізувати методи, прийоми, стратегії брендингу та іміджування, що практикуються львівськими кав’ярнями в соціальній мережі Instagram в контексті SSM діяльності; визначити специфіку іміджевих ...
Мета роботи. Стаття присвячена охарактеризуванню взаємодії та точки перетину мистецтвознавчих практик і бізнесу, аналізу проведених мистецьких заходах в діючих бізнес структурах та розширенню інструментарію для розбудови ...
Мета статті: проаналізувати творчий пласт маловідомих у вітчизняному мистецтвознавстві представників дніпровського андеґраунду Володимира Бублика (1950-2007) та Анатолія Сологуба (1953-2014). Серед методів наукового ...
Мета роботи - дослідити становлення та розвиток китайської академії живопису крізь історичну призму, проаналізувати її сучасні завдання. Методологія дослідження ґрунтується на використанні загальнонаукових методів: ...
У статті розглядаються теоретичні засади та обґрунтовується актуальність регіоніки – новітнього напряму культурології, аналізується проблемне поле сучасних регіональних досліджень мистецтвознавчої орієнтації та здійснюється ...
Мета статті полягає у висвітленні питань пошуку нових тенденцій розвитку образотворчого мистецтва в часи незалежності України, які набули індивідуального самовираження митця і стали субкатегорією медіа культури, пропонуючи ...
Мета дослідження пов’язана з аналізом питання про поширення військового костюму в українських театральних виставах першої половини ХХ ст. Особливо важливим у ній вважаємо роль і значення військових костюмів як одного з ...
Мета роботи - дослідити образотворче мистецтво у контексті дискурсу Ренесансу як форму індивідуалізації колективного досвіду. Методологія дослідження полягає у застосуванні аналітичного методу - для визначення теоретико- ...
Мета статті - дослідити проблему створення візантійського іконостаса в художньому оздобленні Києво-Печерської лаври в ХІХ - на початку ХХ століття на матеріалі Великої Печерської церкви (Успенського собору). Методологія ...
Мета роботи: дослідження та аналіз алгоритмів маркетингових технологій на арт-ринку за допомогою вивчення мотивацій символічних споживачів образотворчого мистецтва, тобто, індивідуумів, які споживають продукти образотворчого ...
Михайлова, Тетяна Сергіївна; Шандренко, Ольга Миколаївна(2021)
Мета роботи. Проаналізувати олімпійський парадний костюм XVIII зимових Олімпійських ігор «Нагано-1998» та встановити компоненти демонстративно символізуючі національну ідентичність в дизайні предметів одягу олімпійського ...