Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крипчук, Микола Володимирович
dc.date.accessioned 2021-11-15T09:44:03Z
dc.date.available 2021-11-15T09:44:03Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Крипчук М. В. Естрадний номер як основа навчального концерту // Мистецтвознавчі записки. 2021. Вип. 39. С. 239-244. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3512
dc.description The purpose of the article is to analyze the creative process of the specifics of creating a variety of turns of different genres in an educational concert. The methodology consists of the use of the following methods: historical (art history), comparative, logical, and generalization, which allowed us to consider the issue of creative approaches as a basis for professional performance on stage. The scientific novelty of the obtained results lies in a qualitatively new approach to the issue of creating variety turns in educational concerts in the context of the formation of a modern specialist of variety art. Conclusions. Firstly, the analysis proved that for a variety of artists, namely in the genre of the compere’s comments, the proposed circumstances are the real circumstances of the concert. Secondly, a specific feature of communication between objects is the principle of interaction through the auditorium. Thirdly, the development of professional skills of improvisation on the stage is the most important condition for the training of future artists in higher art school. Fourthly, the main principle of work in an educational concert is to master a complex form of external and internal attention, which requires a constant «switching» of the way of existence of a variety of artists. Fifthly, when choosing, searching, and working on a variety of image-mask, the basic elements of the various artist's psychotechnics are crucial. Sixthly, various forms of educational concerts are the most important stage in the formation of professional skills of the future variety artist. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є аналіз творчого процесу специфіки створення естрадних номерів різних жанрів в умовах навчального концерту. Методологія дослідження полягає у використанні таких методів: мистецтвознавчого, компаративного, логічного, узагальнення, що дозволило розглянути проблематику творчих підходів щодо створення підґрунтя для професійного виконавства на естраді. Наукова новизна отриманих результатів полягає в якісно новому підході до проблематики створення естрадних номерів в умовах навчального концерту в контексті формування сучасного фахівця естрадного мистецтва. Висновки. По-перше, аналіз довів, що для артиста естради, а саме в жанрі конферансу, запропонованими обставинами є реальні обставини концерту. По- друге, специфічною особливістю у спілкуванні між об’єктами є принцип взаємодії через глядацьку залу. По- третє, виховання професійної навички імпровізації на естраді є найголовнішою умовою підготовки майбутнього артиста у вищій мистецькій школі. По-четверте, основним принципом роботи в навчальному концерті є оволодіння складною формою зовнішньо-внутрішньої уваги, що потребує постійного «перемикання» способу існування артиста естради. По-п’яте, під час вибору, пошуку та роботи над естрадним образом-маскою вирішальними є основні елементи психотехніки артиста естради. По-шосте, різноманітні форми навчального концерту є найважливішим етапом становлення професійної майстерності майбутнього артиста естради. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject естрадне мистецтво uk_UA
dc.subject навчальний концерт uk_UA
dc.subject естрадний номер uk_UA
dc.subject конферансьє uk_UA
dc.subject імпровізація uk_UA
dc.title Естрадний номер як основа навчального концерту uk_UA
dc.title.alternative Variety turn as the basis of an eductional concert uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу