Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ІДЕНТИЧНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ТА СПЕЦИФІКА ЇЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ У ВІРТУАЛЬНОМУ КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волинець, Вікторія Олексіївна
dc.date.accessioned 2021-11-25T10:57:24Z
dc.date.available 2021-11-25T10:57:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Волинець В. О. Ідентичність особистості та специфіка її самопрезентації у віртуальному комунікативному просторі [Текст] // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. № 2. С. 31-36. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3539
dc.description The purpose of the article is to reveal the features of constructing a personal identity in a virtual environment. Methodology. The choice of research methods is determined by the purpose of the article and the subject of research, in particular, general scientific and empirical techniques are used, based on a systematic approach to the analysis of works on the problems of interpretation of virtual identity. The scientific novelty of the obtained research results lies in the correlation of the essence of the concepts "real identity" and "virtual identity", identifying the features and risks of the formation of the latter. The article highlights the factors of human construction of a "virtual" identity, which often occurs due to dissatisfaction of the individual with his real identity. It is emphasized that virtual reality provides ample opportunities for self-expression and disclosure of personal potential, but the desire to always "be online" affects the physical health of the user, thereby increasing his anxiety, leads to fatigue and irritability, exacerbation of hyperdynamic. The problem of excessive immersion in cyberspace has been identified: by abusing being in it, an unformed personality can lose life landmarks, assimilate programmed solutions and ready-made mental stamps. Conclusions. In social networks, a person can easily create an ideal image of himself, which is less authentic than the real one, because it reflects the individual's idea of an invented, ideal set of their own qualities, which are completed with ready visual, textual and audio network tools. Social "slowing down" in the Internet environment significantly reduces the moral level of communication in social networks and messengers. Even today, the level of trust among young people in semi-anonymous messages on the Internet is higher than in traditional sources of information. At the same time, the unsystematic acquisition of knowledge in this way does not allow young people to form an established picture of the world, leaving it largely fragmented. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – розкрити особливості конструювання особистісної ідентичності в умовах віртуального середовища. Методологія дослідження. Вибір методів дослідження зумовлений метою статті й предметом дослідження, зокрема застосовано загальнонаукові та емпіричні прийоми, що ґрунтуються на системному підході до аналізу праць з проблем інтерпретації віртуальної ідентичності. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає у співвіднесенні сутності понять «реальна ідентичність» і «віртуальна ідентичність», виявленні особливостей і ризиків формування останньої. У статті виокремлено чинники конструювання людиною «віртуальної» ідентичності, яка найчастіше виникає через незадоволеність індивіда своєю реальною ідентичністю. Наголошено, що віртуальна реальність надає широкі можливості для самовираження та розкриття особистісного потенціалу, проте прагнення завжди «бути онлайн», впливає на фізичне здоров’я користувача, тим самим підсилюючи його тривожність, призводить до підвищення стомлюваності та дратівливості, загострення гіподинамії. Визначено проблематику надмірного занурення у віртуальний простір: зловживаючи перебуванням у ньому, несформована особистість може втратити життєві орієнтири, засвоїти запрограмовані рішення та готові розумові штампи. Висновки. У соціальних мережах людина може без особливих зусиль створити ідеальний образ самої себе, який у порівнянні з реальним є менш автентичним, бо відображає уявлення особистості про придуманий, ідеальний набір власних якостей, які комплектуються за допомогою готових візуальних, текстових й аудіальних мережевих інструментів. Соціальне «розгальмування» в інтернет-середовищі істотно знижує моральний рівень комунікації в соціальних мережах та месенджерах. Вже сьогодні рівень довіри у молоді до напіванонімних повідомлень в інтернеті більший, ніж до класичних джерел інформації. При цьому безсистемність отримання таким чином знань не дає змоги молоді формувати усталену картину світу, залишаючи її багато в чому фрагментарною. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject ідентичність особистості uk_UA
dc.subject ідентичність uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject самопрезентація uk_UA
dc.subject віртуальний комунікативний простір uk_UA
dc.subject комунікативний простір uk_UA
dc.subject віртуальна реальність uk_UA
dc.subject віртуальна ідентичність uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.title ІДЕНТИЧНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ТА СПЕЦИФІКА ЇЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ У ВІРТУАЛЬНОМУ КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ uk_UA
dc.title.alternative Identity of personality and specificity of its self-presentation in virtual communicative space uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу