Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kot Halyna
dc.date.accessioned 2021-11-26T13:11:03Z
dc.date.available 2021-11-26T13:11:03Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Kot H. (2021). The media influence of television formats on the viewer’s mind = Кот Г. М. Медійний вплив телевізійних форматів на свідомість телеглядача // National Academy of Culture and Arts Management Нerald. № 2. P. 111-115. [in Ukrainian] uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3552
dc.description Мета дослідження полягає у вивченні та оцінці тієї ролі, яку відіграє телебачення в сучасному суспільстві, у визначенні класифікації розважальних телевізійних форматів та впливу телевізійних форматів на свідомість реципієнтів. Методологія дослідження. Добір фактичного матеріалу щодо вивчення сугестивних властивостей телебачення ґрунтується на концепціях вітчизняних і зарубіжних вчених, а також на поглядах філософів, соціологів, семіотиків, культурологів, мистецтвознавців, що розглядають телебачення як явище сучасної культури. Наукова новизна. У статті показано, що сприйняття смислових властивостей реальності на ТБ має тенденцію до відходу з-під свідомого контролю людини і суспільства, підштовхуючи підсвідомість телеглядача до міфологічної стереотипізації. Висновки. Кожен з нас на практиці піддається впливу різних засобів масової інформації. Створення цілісної картини реальності з усіма її суперечностями може наблизити нас до комплексного розуміння навколишнього світу у всій його різноманітності, що допоможе, на нашу думку, подолати кризу на телевізійному екрані, де сьогодні яскравий візуальний образ нерідко прикриває бездуховність і агресивність екрану. uk_UA
dc.description.abstract The purpose of the article is to examine and assess the role played by television in modern society in defining the classification of entertaining television formats and the television formats influence on the recipients’ minds. The methodology of the research is based on the selection of the actual material on the suggestive properties study of television is based on the domestic and foreign scholars’ concepts, as well as on the philosophers views, sociologists, semiotics, cultural scientists, art critics, who consider television as a phenomenon of modern culture. The scientific novelty of the work lies in that the semantic properties' perception of reality on TV has got a tendency to withdraw from person’s conscious control and society, pushing the subconscious of the viewer to mythological stereotyping. Conclusions. In practice, everyone is influenced by various media. Creating the whole picture of reality with all its contradictions can bring us to a comprehensive understanding of the world in all its diversity, which will help, in our opinion, overcome the crisis on a television screen, where today a vivid visual image often covers the lack of spirituality and the screen’s aggressiveness uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.subject the media influence uk_UA
dc.subject television formats uk_UA
dc.subject viewer’s mind uk_UA
dc.subject consciousness uk_UA
dc.subject television impact uk_UA
dc.subject recipient uk_UA
dc.subject suggestive properties of television uk_UA
dc.subject reality uk_UA
dc.subject media uk_UA
dc.subject media sphere uk_UA
dc.subject медійний вплив uk_UA
dc.subject телевізійні формати uk_UA
dc.subject свідомість uk_UA
dc.subject телеглядач uk_UA
dc.subject вплив телебачення uk_UA
dc.subject телебачення uk_UA
dc.subject реципієнт uk_UA
dc.subject сугестивні властивості телебачення uk_UA
dc.subject реальність uk_UA
dc.subject засоби масової інформації uk_UA
dc.subject медіасфера uk_UA
dc.title THE MEDIA INFLUENCE OF TELEVISION FORMATS ON THE VIEWER’S MIND uk_UA
dc.title.alternative Медійний вплив телевізійних форматів на свідомість телеглядача uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу