Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Герц, Ірина Іванівна
dc.date.accessioned 2021-12-01T10:04:05Z
dc.date.available 2021-12-01T10:04:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Герц І. І. Танець як засіб засвоєння соціокультурного досвіду [Текст] // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021, № 2. С. 199-204. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3568
dc.description The purpose of the article is to identify he essence of dance as a means of assimilating the sociocultural experience of the individual. The methodology of the research is based on interdisciplinary and systematicity characterizing the culturological knowledge. The scientific novelty of the results obtained is to formulate the problem of dance in the cultural dimension and in finding out the essence of dance as a means of assimilating socio-cultural experience due to the socio-cultural orientation laid down, which contribute to the full comprehension of the world of culture. Conclusions. Correlation with the eternal foundations of the world and with the most modern innovations makes dance a kind of model of cultural processes. Being a non-verbal system, the language of art performs an indirect function, however, dance - non-national, universal in its linguistic characteristics - does not need translation and therefore is capable of performing a unifying function. The educational and therapeutic possibilities of dance are important in the process of including the individual in the system of social relations; dance is an effective means of overcoming human disunity, acting as a standard of deep orientation towards the surrounding people, and develops the harmony of social understanding deeply rooted in a person. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті - виявити сутність танцю як засобу засвоєння соціокультурного досвіду особистості. Методологія дослідження ґрунтується на міждисциплінарності і системності, що характеризують культурологічне знання. Наукова новизна одержаних результатів полягає у формулюванні проблеми танцю у культурологічному вимірі і у з’ясуванні сутності танцю як засобу засвоєння соціокультурного досвіду завдяки закладеним у танці соціокультурним орієнтаціям, що сприяють повноцінному осягненню світу культури. Висновки. Співвіднесеність з вічними основами світу і з найсучаснішими нововведеннями робить танець своєрідною моделлю культурних процесів. Являючи собою невербальну систему, мова мистецтва виконує опосередковуючу функцію, однак танець - позанаціональний, універсальний за своїми мовними характеристиками не потребує перекладу і тому здатний виконувати об’єднуючу функцію. Освітні і терапевтичні можливості танцю мають важливе значення в процесі включення індивіда в систему суспільних відносин, танець є дієвим засобом подолання людської роз’єднаності, виступаючи еталоном глибинної спрямованості до оточуючих людей і розвиває глибоко вкорінену в людині гармонію соціального взаєморозуміння. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject танець uk_UA
dc.subject соціокультурний досвід uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject соціокультурні орієнтації uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject танцювальне мистецтво uk_UA
dc.title ТАНЕЦЬ ЯК ЗАСІБ ЗАСВОЄННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ДОСВІДУ uk_UA
dc.title.alternative Dance as a means of assimilating socio-cultural experience uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу