Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ліхута, Ігор Леонідович
dc.date.accessioned 2021-12-15T10:19:57Z
dc.date.available 2021-12-15T10:19:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ліхута І. Л. Антрепренерство та ангажемент як форми продюсерської діяльності [Текст] // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. № 2. С. 279-286. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3591
dc.description The purpose of the article is to consider and identify the features of enterprise and engagement as forms of production in the context of the formation of the profession of producer in the late nineteenth - early twentieth century. The methodology involves the use of cultural and historical methods to understanding the cultural and historical features of the profession of producer, understanding the essence of enterprise and engagement as forms of production. Scientific novelty. From the standpoint of cultural and historical approach, the author's definition of enterprise and commitment as concepts of humanitarian knowledge and business reality is presented, the essence and specificity of these phenomena are reflected as forms of production. Conclusions. It is argued that entrepreneurship and engagement in the context of the formation of mass culture are effective forms of the formation of production in the field of mass culture. It is shown that both entrepreneurs and artists - actors, directors, playwrights - played the role of producer in institutions of an enterprise type. The indicated trend continues to persist, nevertheless, the activities of the producer are constantly being transformed and improved. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи полягає у розгляді та виявленні особливостей антрепризи й ангажементу як форм продюсерської діяльності в контексті становлення професії продюсера у період кінця ХІХ - початку ХХ ст. Методологія дослідження передбачає застосування культурно-історичного методу для осмислення культурно-історичних особливостей виникнення професії продюсера, розуміння суті антрепризи й ангажементу як форм продюсерської діяльності. Наукова новизна. З позицій культурно-історичного підходу представлено авторське визначення антрепризи й ангажементу як концептів гуманітарного знання і бізнес-реальності, відображено сутність і специфіку цих явищ як форм продюсерської діяльності. Висновки. Антрепренерство та ангажемент в контексті формування масової культури є дієвими формами становлення продюсерської діяльності у сфері масової культури. Показано, що у закладах антрепризного типу роль продюсера виконували як підприємці так і митці - актори, режисери, драматурги. Означена тенденція зберігається й донині, проте діяльність продюсера постійно трансформується та вдосконалюється uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject антрепренерство uk_UA
dc.subject ангажемент uk_UA
dc.subject продюсерська діяльність uk_UA
dc.subject продюсер uk_UA
dc.subject антреприза uk_UA
dc.subject гуманітарне знання uk_UA
dc.subject масова культура uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject заклади антрепризного типу uk_UA
dc.subject культурно-мистецькі проєкти uk_UA
dc.subject антрепренер uk_UA
dc.subject інститут антрепренерства uk_UA
dc.subject Київ uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject театральні організації uk_UA
dc.subject антрепризний театр uk_UA
dc.title АНТРЕПРЕНЕРСТВО ТА АНГАЖЕМЕНТ ЯК ФОРМИ ПРОДЮСЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ uk_UA
dc.title.alternative Entrepreneurship and engagement as a form of production activity uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу