Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Початкова музична освіта в Україні: сучасні соціокультурні трансформації (на прикладі комунального закладу «Гніванська дитяча музична школа»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юрчишина, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-12-28T11:51:52Z
dc.date.available 2021-12-28T11:51:52Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Юрчишина І. А. Початкова музична освіта в Україні: сучасні соціокультурні трансформації (на прикладі комунального закладу «Гніванська дитяча музична школа») : дипломна робота. Київ : НАКККіМ, 2021. 120 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3667
dc.description Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр: на права рукопису uk_UA
dc.description.abstract Актуальність дослідження. Сучасні процеси державотворення, соціокультурні трансформації та інтеграція України у світовий культурний простір визначили важливу роль музичної освіти, яка є специфічною складовою освітньої галузі. Саме музична освіта забезпечує реалізацію важливих для держави завдань – збереження і популяризацію національного культурного надбання та традицій, формування естетичної культури, художнього світогляду особистості та нової системи цінностей, вирішення проблем багатогранного виховання дітей і молоді, залучення їх до мистецького досвіду. Це потребує нових підходів, ідей у сфері музичної освіти, в якій мають об’єднатися традиції і новаторство, стійкість і змінність, що створюють неперервний процес історичної спадкоємності, збереження культурного наслідку і творчого відновлення. Мета магістерської роботи полягає у виявленні змісту, форм та особливостей функціонування початкової музичної освіти в Україні в контексті сучасних соціокультурних перетворень, визначенні шляхів її подальшого удосконалення. Об’єкт дослідження – початкова музична освіта в Україні. Предмет дослідження – вплив сучасних соціокультурних трансформацій на початкову музичну освіту в Україні. Наукова новизна роботи полягає в постановці проблеми дослідження; у виявленні особливостей функціонування закладів початкової мистецької освіти в процесі сучасних соціокультурних перетворень; дана оцінка та розроблено шляхи вдосконалення діяльності КЗ «Гніванська дитяча музична школа», спираючись на власний досвід роботи у цьому закладі. Теоретичне та практичне значення магістерської роботи. Матеріали можуть слугувати підґрунтям для подальших наукових вивчень теми модернізації сучасної музичної освіти в Україні. Основні положення, висновки та узагальнення будуть корисні практикам-освітянам для впровадження і ефективного використання з метою покращення роботи закладів початкової музичної освіти; а також можуть використовуватись студентами фахових навчальних закладів в процесі самостійної роботи та підготовки до практичних та семінарських занять. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.relation.ispartofseries МСКД;028-2021-26
dc.subject Початкова музична освіта, соціокультурні трансформації, конкурси та фестивалі, дитяча творчість, Гніванська дитяча музична школа uk_UA
dc.title Початкова музична освіта в Україні: сучасні соціокультурні трансформації (на прикладі комунального закладу «Гніванська дитяча музична школа») uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу