Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ-ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ НАВИЧОК ВИРАЗНОГО ВИКОНАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ “ЗАГАЛЬНЕ ФОРТЕПІАНО”

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author ТАРЧИНСЬКА, ЮЛІЯ ГЕОРГІЇВНА
dc.date.accessioned 2021-12-29T15:37:11Z
dc.date.available 2021-12-29T15:37:11Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Тарчинська Ю. Г. Формування у студентів-інструменталістів навичок виразного виконання в процесі вивчення курсу "Загальне фортепіано" : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 13.00.02 "Теорія та методика навчання музики і музичного виховання" / Юлія Георгіївна Тарчинська ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2002. 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3677
dc.description In the thesis the scientific prerequisites for efficient formation of expressive performance skills for students of different music specializations during the process of mastering the course “General Piano” have been examined. The primary importance of the process of rational forming the tone-making culture for the optimal education of an interpreter-pianist has been substantiated; the criteria for the appraisal of the formation process have been revealed; the state of students’ mastering the expressive performance skills – as the grade of comprehension and application by non-pianists those means, which provide the expressiveness for the performing interpretation of music texts - has been investigated. There has been proved, that the efficiency of training in the “General Piano” class increases owing to the well-directed formation of basic performing experience and music-artistic thinking for the future specialists, in particular: system of performing techniques, which contribute for stylistically grounded tone-making in the interpretation of piano music in various artistic genres. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації розглянуто наукові передумови ефективного формування у студентів різних музичних спеціалізацій навичок виразного виконання у процесі вивчення курсу “Загальне фортепіано”. Обґрунтована першочергова важливість для оптимізації виховання інтерпретатора-піаніста процесу раціонального формування його звукотворчої культури; виявлено критерії оцінки сформованості та досліджено стан оволодіння студентами навичками виразного виконання як міри осмислення і використання непіаністами тих засад, що забезпечують виразність музичної інтерпретації нотного тексту. Доведено, що ефективність навчання в класі загального фортепіано зростає завдяки цілеспрямованому формуванню у майбутніх фахівців базового виконавського досвіду та музично-художнього мислення, а саме: системи ігрових прийомів, що сприятимуть стилістично виправданому звукотворенню в інтерпретації фортепіанної музики різних мистецьких напрямів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Київський національний університет культури і мистецтв uk_UA
dc.subject студенти-інструменталісти uk_UA
dc.subject навички виразного виконання uk_UA
dc.subject виразне виконання uk_UA
dc.subject курс “Загальне фортепіано” uk_UA
dc.subject музична спеціалізація uk_UA
dc.subject інтерпретатор-піаніст uk_UA
dc.subject звукотворча культура uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject музична інтерпретація uk_UA
dc.subject музично-художне мислення uk_UA
dc.subject фортепіанна музика uk_UA
dc.subject музика uk_UA
dc.subject Державна національна програма “Освіта” (Україна ХХІ століття) uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject студентіи-непіаністи uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject фортепіанне виконавство uk_UA
dc.subject навички виразного звуковидобування uk_UA
dc.subject виразне звуковидобування uk_UA
dc.subject методика викладання uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ-ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ НАВИЧОК ВИРАЗНОГО ВИКОНАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ “ЗАГАЛЬНЕ ФОРТЕПІАНО” uk_UA
dc.title.alternative Formation for the students-instrumentalists expressive performance skills during the process of mastering the course “General Piano" uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу