Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дячук, Валентина Павлівна
dc.date.accessioned 2022-01-11T15:25:45Z
dc.date.available 2022-01-11T15:25:45Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Дячук В. П. Іміджологія. Соціокультурний вимір : навч. посіб. Київ : Видавництво Ліра-К, 2017. 308 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-617-7320-83-7
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3688
dc.description.abstract У навчальному посібнику розкрито комплексне уявлення про науку іміджологію, що ґрунтується на широкому розумінні базового поняття імідж, імідж особистості, імідж організації в соціокультурній сфері. Предметом вивчення іміджології є всі засади та параметри категорій іміджу: історія та основні етапи розвитку; імідж як базова категорія PR; типи, комплексний код і функції іміджу; різновиди з огляду на типи носіїв; особливості побутування іміджу в різних сферах суспільного буття; специфіка внутрішнього й зовнішнього іміджів; складові іміджу; засоби формування й канали транслювання, психологічні процеси сприйняття аудиторією; архетипна основа іміджу. Навчальний посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів, магістрантів. Ним можуть користуватися також аспіранти, наукові працівники, викладачі та фахівці з гуманітарних спеціальностей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Ліра-К uk_UA
dc.subject Імідж, соціальний імідж, іміджмейкер, іміджбілдінг, пабліситі, бренд uk_UA
dc.title Іміджологія. Соціокультурний вимір uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу