Короткий опис(реферат):
Мета роботи – дослідити епоху романтизму, проаналізовано творчу програму романтиків та визначити головні риси романтичного мистецтва, розглянути проблеми особистості та вза'ємозв'язок літератури та живопису доби романтизму. У статті аналізується роль літератури у формуванні пейзажних парків зазначеної епохи. Методологія дослідження полягає в застосуванні історико-культурного, компаративного методу та методу формального аналізу. Зазначений методологічний підхід дає змогу розкрити та піддати аналізу твори видатних майстрів епохи романтизму. Наукова новизна роботи полягає у розширенні уявлень про значення романтизму в мистецтві XIX ст., дає змогу виявити взаємозв’язок літератури і живопису, а також дослідити розвиток садово-паркового мистецтва епохи. Висновки. Романтизм, який охоплює літературу, живопис, музику, також яскраво був втілений і у садово-парковому мистецтві. Створивши культуру цілої епохи, романтизм залишив людству великі духовні цінності. Він складався і розвивався як розгалужена і багатогранна культура, потужний рух якої відбився в різних сферах духовно-практичної діяльності людини.
Суть розробки, основні результати:
Purpose of Article. The main purpose is researching of the Romanticism area, analysis of Romanticism creative program and identify the main features of romantic art. Considering the problem
of identity and connection between literature and art in the Romantic period. The article examines the role of literature in landscape park of that era. Methodology. The research methodology consists of the
historical-cultural comparative method and the method of formal analysis. This methodological approach allows to reveal and to analyse works of great masters of the Romantic era. Scientific
Novelty. The scientific novelty of this research is to extend the idea of the significance of Romanticism art in XIX century. The author tries to examine the relationship between literature and art in the works
of the Romantic artists. Conclusions. Understanding the regularities of Romanticism progresses in European art allows the author to state that the interrelation of various kinds of art is the exclusive phenomenon of the era. This epoch united the artists with a specific reflection the reality.