Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

"Домашнє" споживання мистецьких проєктів та мотивації "домашніх" споживачів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Акімов, Дмитро Ігорович
dc.date.accessioned 2022-01-14T08:33:08Z
dc.date.available 2022-01-14T08:33:08Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Акімов Д. І. "Домашнє" споживання мистецьких проєктів та мотивації "домашніх" споживачів // Мистецтвознавчі записки. 2021. Вип. 40. С. 40-45. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3701
dc.description The purpose of the article. Research and analysis of consumer motivations of fine arts products, based on algorithms of marketing technologies. The research methodology is to apply comparative, empirical, and theoretical methods. This methodological approach allows us to analyze the motivations of consumers of works of art who prefer to be fascinated by fine arts through the Internet, social networks, television programs, followed by the use of research results in marketing processes to promote works of art in the art market. The scientific novelty lies in the expansion of ideas about the motivation of consumers of the market of fine arts on the Internet, television programs, and in the study of further marketing processes in the art market. The article analyzes the algorithms of marketing technologies in the analysis of motivations for "home" consumption of products of the fine arts market. The article finds that in art marketing it is relevant and necessary to study the behavior of Internet consumers of works of art, analyzing the situation of "home" consumption of works of art. In art marketing, technologies for studying and analyzing the motivations of Internet consumers of works of art in promoting an art product on the art market are gradually being developed. Analysis of the motivations of Internet consumers of art markets makes it possible to more objectively segment the participants of market relations. Conclusions. The article identifies and analyzes the model of "home" online consumption of fine arts, as well as art projects, and, accordingly, describes the segment of online consumers of works of art at home using television, the Internet, and other means of communication. It is also proved that the behavior of the "home" consumer in art marketing is determined by three mandatory components: Individual - Product - Situation. It is on these components that the types of motivation are formed, on which the model of consumption and consumer behavior is built. Thus, we have studied Individuals who consume works of art and art projects, which in turn are Products presented in the form of printed or electronic images, and we have studied Situations of "home" consumption of works of art and art projects. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи. Дослідження та аналіз мотивацій споживачів продуктів образотворчого мистецтва на основі алгоритмів маркетингових технологій. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, емпіричного та теоретичного методів. Такий методологічний підхід дозволяє проаналізувати мотивації споживачів творів мистецтва, які віддають перевагу захопленню образотворчим мистецтвом через інтернет, соціальні мережі, телевізійні програми, з подальшим використанням результатів досліджень в маркетингових процесах просування творів мистецтва на арт-ринку. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень про мотивації споживачів ринку образотворчого мистецтва в мережах інтернету, телевізійних програмах та в дослідженні подальших маркетингових процесів на арт-ринку. В статті проаналізовано алгоритми маркетингових технологій при аналізі мотивацій «домашнього» споживання продуктів ринку образотворчого мистецтва. В статті встановлено, що в арт-маркетингу є актуальним та необхідним дослідження поведінки інтернет-споживачів творів мистецтва, аналізуючи ситуації «домашнього» споживання творів мистецтва. В арт-маркетингу поступово напрацьовуються технології вивчення та аналізу мотивацій інтернет-споживачів творів мистецтва при просуванні мистецького продукту на арт-ринку. Аналіз мотивацій інтернет-споживачів арт-ринків дає можливість більш об’єктивно сегментувати учасників ринкових відносин. Висновки. У статті визначена та проаналізована модель «домашнього» онлайн споживання образотворчого мистецтва, а також мистецьких проєктів, та, відповідно, описано сегмент онлайн споживачів творів мистецтва в домашніх умовах з використанням телебачення, інтернету та інших комунікаційних засобів. Також доведено, що поведінка «домашнього» споживача у маркетингу мистецтва визначається трьома обов'язковими складовими: Індивід – Продукт – Ситуація. Саме на цих складових формуються типи мотивації, на яких будується модель споживання та споживацької поведінки. Таким чином, нами досліджені Індивіди, що споживають твори мистецтва та мистецькі проєкти, які, в свою чергу, є Продуктами, представленими у вигляді друкованого чи електронного зображення, й нами досліджено Ситуації "домашнього" споживання творів мистецтва та мистецьких проєктів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject арт-ринок uk_UA
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.subject маркетинг стосунків uk_UA
dc.subject твори мистецтва uk_UA
dc.subject мотивація споживачів uk_UA
dc.subject мистецькі проєкти uk_UA
dc.subject дозвілля uk_UA
dc.title "Домашнє" споживання мистецьких проєктів та мотивації "домашніх" споживачів uk_UA
dc.title.alternative "Local" consumption of art projects and motivation of the "local" consumers uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу