Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Табуліна, Ольга Борисівна
dc.date.accessioned 2022-01-16T07:52:45Z
dc.date.available 2022-01-16T07:52:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Табуліна О. Б. Голосове вібрато в інтерпретації вокальної музики доби бароко // Мистецтвознавчі записки. 2021. Вип. 40. С. 178-183. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3724
dc.description The purpose of the article. The article examines an important component of the performance of baroque works – vocal vibrato, which often becomes an obstacle to the historically informed performance. A scholarly work that draws on a historical context outlines guidelines regarding the appropriateness of the use of vibrato. The methodology is based on the application of observation, generalization, modeling, and analysis using the historical and logical method. The indicated approach allows us to consider, generalize and summarize information about vocal vibrato, which can be useful both for students and teachers of academic singing and for performers who are looking for answers to questions regarding mastering baroque vocal forms and techniques. The scientific novelty consists in the fact that the data on the vocal vibrato is systematized and analyzed based on historical sources, research by leading foreign art historians, as well as on recordings of ancient works. Highlighted important questions concerning the appropriateness of using vibrato in baroque music. Conclusions. When mastering the vocal techniques for performing musical works of the Baroque era, vibrato issues occupy one of the main places. The use or limitation of this characteristic of the voice must be considered from the point of view of the historical context of the works performed, as well as their content. In addition to high-level technical training, the intellectual qualities, the ability to think analytically, erudition, and musical taste of the performer play an important role. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи. У статті досліджується важливий компонент виконання барокових творів – вокальне вібрато, що часто стає перешкодою у прагненні до історичної інформованості виконавця. Наукова праця, яка спирається на історичний контекст, окреслює орієнтири щодо доцільності використання вібрато. Методологія базується на застосуванні спостереження, узагальнення, моделювання і аналізу з використанням історико-логічного методу. Зазначений підхід дозволяє розглянути, узагальнити та підсумувати відомості про голосове вібрато, які можуть бути корисними як для студентів і викладачів академічного співу, так і для виконавців, шукаючих відповіді на запитання, що виникають при вивченні барокових вокальних форм та технік. Наукова новизна полягає в тому, що дані, які стосуються голосового вібрато, систематизовані та проаналізовані в опорі на історичні джерела, на дослідження провідних іноземних мистецтвознавців, а також на записи старовинних творів. Виокремленні важливі питання щодо доречності використання вібрато в бароковій музиці. Висновки. При оволодінні вокальною технікою для опанування музичних творів барокової доби питання вібрато посідає одне з головних місць. Застосування чи обмеження цієї характеристики голосу повинно розглядатися з точки зору історичного контексту виконуваних творів, а також враховувати їх зміст. Окрім високорівневої технічної підготовки, важливу роль відіграють інтелектуальні здібності, здатність до аналітичного мислення, ерудиція та музичний смак виконавця. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject вібрато uk_UA
dc.subject музика бароко uk_UA
dc.subject орнаментика uk_UA
dc.subject Джексон Роланд uk_UA
dc.subject Нойман Фредерік uk_UA
dc.title Голосове вібрато в інтерпретації вокальної музики доби бароко uk_UA
dc.title.alternative Vocal vibrato in the interpretation of vocal music of the baroque epoch uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу