Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Проблема типового як відображення життєвої правди в жанрах портрету, пейзажу і станкової картини

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Недошовенко, Тамара Федорівна
dc.date.accessioned 2022-01-20T10:20:15Z
dc.date.available 2022-01-20T10:20:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Недошовенко Т. Ф. Проблема типового як відображення життєвої правди в жанрах портрету, пейзажу і станкової картини // Мистецтвознавчі записки. 2020. Вип. 37. С. 38-44. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3790
dc.description The purpose of the study is to consider the topic of life truth in the fine arts through a typical image. Understand the importance of the issue in the educational process related to the study of nature during all years of study at the Academy of Decorative Arts and Design. M. Boychuk at the Department of Painting. This work can be used as a guide to the program of painting. The methodology of the article is based on the application of such scientific methods as historical, analytical, method of psychological observation, experimental method, method of conversation, method of analysis of products of mental activity (study of drawings, works of literature, art, etc., biographical method, method of memories. The scientific novelty of the work considers this problem from the standpoint of its significance in the historical context and in the relevance of modern approaches in the visual process in the 21st century. The article is written on the basis of iconic works of world art by Ukrainian, Russian and European artists. Conclusions. The analysis makes it possible to trace the meaning of a typical image in the genres of portrait, landscape and easel painting and to apply it in practice in the educational process, taking into account the demand of time and to better understand the specific features of our reality. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – розглянути тему життєвої правди в образотворчому мистецтві через типовий образ, осмислити важливість питання у контексті навчального процесу, повʼязаного з вивченням натури. Методологія статті ґрунтується на застосуванні таких наукових методів, як історичний, аналітичний, метод спостереження, експериментальний метод, метод бесіди, метод аналізу продуктів психічної діяльності (вивчення рисунків, творів літератури, мистецтва і т. д.,), біографічний метод, метод реалістичного тривимірного зображення форми в просторі. Наукова новизна роботи полягає у тому, що означена проблема розглядається з позицій її значимості в історичному контексті і з точки зору актуальності сучасних підходів в образотворчому процесі у ХХІ ст. Матеріал ґрунтується на основі знакових творів світового мистецтва українських, російських, європейських художників. Висновки. Проведений аналіз дає змогу прослідкувати значення типового образу в жанрах портрету, пейзажу і станкової картини і практично застосувати отримані відомості в навчальному процесі, враховуючи запит часу, глибше зрозуміти специфічні особливості сучасної дійсності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject реалізм uk_UA
dc.subject художній образ uk_UA
dc.subject художня правда uk_UA
dc.subject характер uk_UA
dc.subject індивідуалізація uk_UA
dc.subject тип uk_UA
dc.subject типізація uk_UA
dc.subject типовий образ uk_UA
dc.title Проблема типового як відображення життєвої правди в жанрах портрету, пейзажу і станкової картини uk_UA
dc.title.alternative The problem is typical as a reflection of the truth of life in the genres of landscape, portrait and easel painting uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу