Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Антропологія українського авангарду в мистецтвознавчому дискурсі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лимар, Ганна Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-01-20T10:27:10Z
dc.date.available 2022-01-20T10:27:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Лимар Г. М. Антропологія українського авангарду в мистецтвознавчому дискурсі // Мистецтвознавчі записки. 2020. Вип. 37. С. 45-50. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3791
dc.description The purpose of the article is to highlight the anthropological essence of avant-garde art in the context of the development of art discourse on the social role of art. Methodology. The purpose of the study was revealed based on the application of interdisciplinarity, systematic, and integrated approaches, as well as the method of art. The use of these methods of research contributed to obtaining their own results. The scientific novelty of the results obtained is to formulate and develop a topical theme of the anthropic art of the avant-garde, which is increasingly recognized in the scientific dimension. The avant-garde witnessed a change in the anthropological context in art and strengthened the role of man in the perception of the author's conception of the artist, concealed in the form and color of the artistic image. Conclusions. The humanist theory of today states that art is concentrated in the eyes of the viewer and the vanguard was the beginning of such an interpretation of the cultural and artistic process. Created by avant-garde artists, the creative potential of forms, goals, and concepts continues to influence the development of art and various art forms in many of its forms – choreography, architecture, and even in fashion and design. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження полягаєу висвітленні антропологічної сутності авангардного мистецтва у контексті розвитку мистецтвознавчого дискурсу щодо суспільної ролі мистецтва. Методи дослідження. Розкриття мети дослідження здійснено на основі застосування міждисциплінарності, системного та комплексного підходів, а також мистецтвознавчого методу, що сприяло отриманню певних результатів. Наукова новизна полягає у постановці та розробці актуальної теми антропності мистецтва авангарду, яка в науковому вимірі отримує все більше визнання. Авангард засвідчив зміну антропологічного контексту в мистецтві та посилив роль людини у сприйнятті авторського задуму митця, прихованого за формою і кольором художнього образу. Висновки. Гуманістична теорія сьогодення стверджує, що мистецтво зосереджене в очах глядача і авангард був початком такої інтерпретації культурно-мистецького процесу. Створений художниками авангарду творчий потенціал форм, цілей і концепцій продовжує впливати на розвиток мистецтва та різноманітні художні форми у багатьох його видах, зокрема в хореографії, архітектурі й навіть у моді та дизайні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject авангард uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject трансгресія uk_UA
dc.subject цінності uk_UA
dc.title Антропологія українського авангарду в мистецтвознавчому дискурсі uk_UA
dc.title.alternative The Anthropology of the Ukrainian avant-garde within artistic discourse uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу