Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Постать Олега Сталінського як предмет мистецтвознавчого дослідження у джерелах періодики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білаш, Ольга Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-01-20T10:45:45Z
dc.date.available 2022-01-20T10:45:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Білаш О. С. Постать Олега Сталінського як предмет мистецтвознавчого дослідження у джерелах періодики // Мистецтвознавчі записки. 2020. Вип. 37. С. 58-62. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3793
dc.description The purpose of the article became the learning of art history sources which were the foundation for creating a detailed ballet analysis of art individuality of Oleg Stalinskiy. The methodology of the work includes using these art history research methods: historical and cultural, system, typological comparative, and artistic-stylistic analysis. The scientific novelty of the publication is that it first explored the second half of the twentieth-century sources of periodicals, on the basis of which the artistic achievements of O. Stalinskiy were determined. Conclusions. O.Stalinskiy’s stage experience in periodical scientific and non-fiction publications is presented in the form of scientific articles, ballet reviews, notes, reviews on premiere performances. There are two periods in the historiography of the dancer's creative work: the Soviet period when O. Stalinskiy’s figure was considered mainly in the context of the formation in national themes in the domestic ballet theater. (B. Bidnenko, I. Borovskyi, V. Huzii, B. Lvov-Anokhin, B. Molchanov, Y.Nikolaienko, I. Prokhorenko, A. Smotrych, S. Yakovlev), and modern (L. Vyshotravka, O.Palamarchuk, O.Petryk), when the creative path of the artist was comprehensively analyzed on the accumulated information base. uk_UA
dc.description.abstract Метою публікації є вивчення мистецтвознавчих джерел, які слугували підґрунтям для створення детального балетознавчого аналізу творчої індивідуальності Олега Сталінського. Методологія роботи включає використання таких мистецтвознавчих методів дослідження: культурно-історичний, системний, типологічний, порівняльний, художньо-стилістичний аналіз. Наукова новизна публікації полягає в тому, що вперше досліджено джерела періодики другої половини ХХ століття, на основі яких визначено мистецькі здобутки О. Сталінського. Висновки. Сценічний досвід О. Сталінського в періодичних наукових і публіцистичних виданнях представлений у форматі наукових статей, балетознавчих рецензій, записок, відгуків на прем’єрні вистави. В історіографії творчості танцівника виділено два періоди: радянський, коли постать О. Сталінського розглядалася переважно в контексті становлення національної тематики у вітчизняному балетному театрі (Б. Бідненко, І. Боровський, В. Гузій, Б. Львов-Анохін, Б. Молчанов, Є. Ніколаєнко, І. Прохоренко, А. Смотрич, С. Яковлев), та сучасний (Л. Вишотравка, О. Паламарчук, О. Петрик), коли на основі накопиченої інформативної бази було комплексно проаналізовано творчий шлях артиста. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject український балетний театр uk_UA
dc.subject класичний танець uk_UA
dc.subject історіографія uk_UA
dc.subject Сталінський Олег uk_UA
dc.subject Львівський театр опери та балету uk_UA
dc.title Постать Олега Сталінського як предмет мистецтвознавчого дослідження у джерелах періодики uk_UA
dc.title.alternative The Figure of Oleg Stalinskiy as a subject of art history research in the Sources of Periodicals uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу