Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

"Канал" Інь Цінь як перша оригінальна китайська національна монументальна опера

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжан, Юй
dc.date.accessioned 2022-01-24T09:39:54Z
dc.date.available 2022-01-24T09:39:54Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Чжан Юй. "Канал" Інь Цінь як перша оригінальна китайська національна монументальна опера // Мистецтвознавчі записки. 2020. Вип. 37. С. 191-195. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3826
dc.description The purpose of the article is to define the genre-specific opera of In' Cin' «Channel" (2012) as the first original China national monumental opera. The methodology consists in the application of historical and genre methods of research. The scientific novelty of work has conditioned the analysis of opera concepts of the Chinese musicologists of beginning ХХІ ages essence of which consisted in development оf criteria of original China national monumental opera: the core meaningfulness of plot, dramatic event clever as psychological motivation, "space" for the introduction of music, forming of opera situation for creation of with a plot song, the interlacing of many storylines. Conclusions. The genre specificity of the Yin Qin opera is to synthesize genres of romantic ballad opera (ballad opera), grand opera (grand opera), opera song (song opera), lyrical opera, opera legends, choral opera-mystery, opera- oratorios, opera stories, musical dramas of ideas and symbols. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – визначити жанрові особливості жанрової специфіки опери Інь Цінь «Канал» (2012) як першої оригінальної китайської національної монументальної опери. Методологія дослідження полягає у застосуванні історичного та жанрового методів дослідження. Наукова новизна роботи обумовлена аналізом оперологічних концепцій китайських музикознавців початку ХХІ століття, сутність яких полягала у розробці критеріїв оригінальної китайської національної монументальної опери: першочергова значущість сюжету, драматична подія, тлумачна як психологічна мотивація, «простір» для уведення музики, формування оперної ситуації для створення сюжетної пісні, сплетіння багатьох сюжетних ліній. Висновки: жанрова специфіка опери Інь Цінь полягає у синтезі жанрів романтичної опери-балади (баладної опери), великої опери (grand-opera), опери-пісні (пісенної опери), ліричної опери, опери-легенди, хорової опери-містерії, опери-ораторії, опери-оповіді, музичної драми ідей і символів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject монументальна опера uk_UA
dc.subject китайський національний театр uk_UA
dc.subject театр майбутнього uk_UA
dc.subject національна оперологія uk_UA
dc.subject оперна ситуація uk_UA
dc.subject сюжетна пісня uk_UA
dc.subject опера-балада uk_UA
dc.subject Інь Цінь uk_UA
dc.title "Канал" Інь Цінь як перша оригінальна китайська національна монументальна опера uk_UA
dc.title.alternative "Channel" In' Cin' as first original Chinese national monumental opera uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу