Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Особливості клавірного наповнення музики мюзиклу "Привид опери" Л. Уеббера

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, Лілія Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-01-31T10:38:09Z
dc.date.available 2022-01-31T10:38:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шевченко Л. М. Особливості клавірного наповнення музики мюзиклу "Привид опери" Л. Уеббера // Мистецтвознавчі записки. 2019. № 36. С. 204-210. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3875
dc.description The purpose of the article is to act of concentration on manifestations style sign in musical "Phantom of the Opera" - using diversionary separation, made by the author to compositions, clаvier-оrgаn еmblеm to ideas of the Creation. The methodology of the study - intonation vision of the music (see beside B.Asafiev and B.Yavorskiy) in the context of the cultural crossing the speech sphere in widened understanding to last. Accordingly, style-comparative, strictly culturological analysis of the artifact, historian-descriptive methods form the base of the building of the device of the study. The scientific novelty of the work is expressed of elements to pathos discovery of the statement of opera- verism typical factors to vоcаl in musical "Phantom of the Opera" that will add the visible signs of the presentiment post-postvanguard style in "mosaic" eclectic of the dramatic musical L.Webber "Phantom of the Opera." Conclusions. In " Phantom of the Opera" L.E.Webber was to the full marked prоvеrism task in concepts of the show, finally to dramaturgy factors of compositions, solved in resemblance to pаssiоn and with looking back on operatic forms as such - within dramatic musical. The rich associative row of the literary source in directivities on correlation with works of V.Hugo, I.Goethe, particularly with provision for loud success, which has outlived the novel G.du Maurier, created the premise s a person sort multi-style to compositions of Webber, in which of the style borrowing prominent - from Mozart before Meyerber, from Sullivan before Puccini (we shall note, are indicated operatic composers), embedded in some borders jazzing palettes of the musical. And in this mixed style context оrgаn emblem sign of work looks the symbol Eternal in art and music, defining "indestructibility of the phantom in opera-type" in actual genre modification, as already took place the opera in her genre quality and was confirmed in the manner of beautiful phenomena independent artistic music. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження - зосередження на проявах стильових ознак в мюзиклі «Привид опери» - через демонстративне виділення, зроблене автором композиції, клавірної-органої емблематизації ідеї Творення. Методологія дослідження – інтонаційне бачення музики (див.у Б.Асафьєва і Б.Яворського [; ]) у контексті культурних перехресть мовленнєвої сфери у розширеному розумінні останньої. Відповідно, стильово- порівняльний, саме культурологічний аналіз артефакту, історико-описовий методи складають базис побудови апарату дослідження. Наукова новизна роботи виражається у виявленні елементів пафосу ствердження оперно-веристських типологічних показників вокалу у мюзиклі «Привид опери», що надає видимих ознак передчуття пост-поставангардної стилістики у «мозаїчній» еклектиці драматичного мюзиклу Л.Уеббера «Привид опери». Висновки. В «Привиді опери» Л.Е.Уеббера повною мірою позначилася проверистська заданість концепції вистави, в остаточному підсумку драматургічні ознаки композиції, вирішеної в подобі до пасіону й з оглядкою на оперні форми як такі – у межах драматичного мьюзикла. Багатий асоціативний ряд літературного джерела в спрямованості на співвіднесеність із творами В.Гюго, Й.Ґете, особливо вважаючи на гучний успіх, що пережив роман Дж.Дюморьє, створив передумови особливого роду полістилістики композиції Уэббера, у якій стильові запозичення очевидні від Моцарта до Мейєрбера, від Саллівана до Пуччіні (помітимо, вказуються оперні композитори), вкладені в деякі границі джазованої палітри мюзикла.І в цьому строкатому стильовому контексті органна емблематика твору виглядає символом Вічного в мистецтві й у музиці, визначаючи «неруйнівність привиди оперності» в актуальних жанрових модифікаціях, як вже тільки відбулася опера як жанр й затвердилася у якості прекрасного явища художньосамодостатньої музики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject актуальний соціокультурний зріз виразності uk_UA
dc.subject мюзикл uk_UA
dc.subject опера uk_UA
dc.subject клавір uk_UA
dc.subject поставангард uk_UA
dc.subject джаз uk_UA
dc.subject Веббер Ендрю uk_UA
dc.title Особливості клавірного наповнення музики мюзиклу "Привид опери" Л. Уеббера uk_UA
dc.title.alternative Тhe particularities of clavier filling to music in "Phantom of the opera" of L.Webber uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу