Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНІ АСПЕКТИ ДИЗАЙНУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ АНТИКОВІДНОГО СПРЯМУВАННЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дубрівна, Антоніна Петрівна
dc.contributor.author Сенчак, Христина Богданівна
dc.date.accessioned 2022-02-22T09:11:49Z
dc.date.available 2022-02-22T09:11:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Дубрівна А. П., Сенчак Х. Б. Художньо-образні аспекти дизайну інформаційних повідомлень антиковідного спрямування // Культура і сучасність. 2021. № 2. С. 117-122. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4083
dc.description The purpose of the article is to identify effective artistic and figurative approaches in the system of designing information messages aimed at increasing the social responsibility of the population for the period of the epidemiological situation associated with the spread of Covid-19 infection. The methodology is based on the general principles of scientific knowledge that correspond to art discourse: system-analytical, comparative, and formal methods, as well as on artistic-compositional analysis, synthesis, and generalization. Scientific novelty. A comprehensive analysis of anti-antiquity information messages was conducted. Shaping features and the most commonly used visual images contribute to the formation of adequate behavior, activating the attention of the population to those protected from the effects of coronavirus threats. Conclusions. It is determined that the information messages of antiquity direction created by means of visual metaphors, associations, and comparisons are the most expressive and effective in the context of influence on the target audience. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи полягає у визначені ефективних художньо-образних підходів в системі проектування інформаційних повідомлень, направлених на підвищення соціальної відповідальності населення на період епідеміологічної ситуації, пов’язаною з розповсюдженням інфекції Covid-19. Методологія дослідження ґрунтується на загальних принципах наукового пізнання, що відповідають мистецтвознавчому дискурсу: системно-аналітичному, компаративному і формальному методах, а також на художньо-композиційному аналізі, синтезі та узагальнені. Наукова новизна. Проведено комплексний аналіз інформаційних повідомлень антиковідної тематики. Виявлено формотворчі особливості та найбільш уживані візуальні образи, що сприяють формуванню адекватної поведінки, активізуючи увагу населення на убезпечені від впливу короновірусної загрози. Висновки. Визначено, що створені за допомогою візуальних метафор, асоціацій і співставлення інформаційні повідомлення антиковідного спрямування є найбільш виразними й ефективними в контексті впливу на цільову аудиторію. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject художньо-образні аспекти uk_UA
dc.subject дизайн uk_UA
dc.subject інформаційні повідомлення uk_UA
dc.subject антиковідне спрямування uk_UA
dc.subject художньо-образні аспекти дизайну uk_UA
dc.subject художньо-образні підходи uk_UA
dc.subject проектування інформаційних повідомлень uk_UA
dc.subject соціальна реклама uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject соціальний плакат uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject художній образ uk_UA
dc.subject плакат uk_UA
dc.subject графічний дизайн uk_UA
dc.subject візуальний образ uk_UA
dc.subject короновірусна загроза uk_UA
dc.title ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНІ АСПЕКТИ ДИЗАЙНУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ АНТИКОВІДНОГО СПРЯМУВАННЯ uk_UA
dc.title.alternative Artistic aspects of the design of information messages against Covid-19 uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу