Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Особливості використання технологій Web 2.0 як основного інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій ЗВО

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Василенко, Валерія Юріївна
dc.date.accessioned 2022-05-27T10:37:53Z
dc.date.available 2022-05-27T10:37:53Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Василенко В. Ю. Особливості використання технологій Web 2.0 як основного інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій ЗВО // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2022. № 1. С. 62–71. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4118
dc.description The purpose of the article is to define the features of the use of Web 2.0 technologies as the main tool of image socio-communication technologies of higher education institutions. The methodology of the research is based on the general scientific and special methods of cognition such as analysis, synthesis, logical method, monitoring, and the method of visualization of the research results. The scientific novelty is because Web 2.0 technologies are a modern tool for establishing social interaction between participants in the educational process. The peculiarities of using Web 2.0 technologies as the main tool of image socio communication technologies are determined. Conclusions. The prospects for the use of Web 2.0 technologies as the main tool for image socio-communication technologies of the university are determined: the presence of its own page in the encyclopedia "Wikipedia", which is intended to popularize the institution of higher education and inform the target audience of different countries of the world (submission of the text of articles in different languages); issuance of the university website for a search query in top search engines, which ensures credibility among potential consumers of educational services, advertising and promotion of educational services, as well as establishing information and communication relations with representatives of the target audience; corporate portal with internal communication systems as an opportunity to form an effective internal image of the university through the implementation of information openness and effective communication between participants in the educational process; interactive distance learning using an electronic library and cloud services for teachers and students as an Internet platform to meet the information needs of scientists and teachers at a qualitatively new level, as well as the possibility of providing educational services to students with disabilities; information resources of social networks and the video hosting service "YouTube" as a tool that, due to its prevalence and popularity, can influence the consciousness of a significant number of the population, form and maintain an effective, sustainable and competitive image of the institution in them. The choice of presented SCT Web 2.0 is determined by the possibility of forming an effective image of the university, taking into account the information needs of the target audience. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження. Визначити особливості використання технологій Web 2.0 як основного інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій закладу вищої освіти. Методологія дослідження базується на застосуванні загальнонаукових та спеціальних методів пізнання, зокрема аналізу, синтезу, логічного методу, моніторингу та методу візуалізації результатів дослідження. Наукова новизна. Розглянуто технології Web 2.0 як сучасний інструмент налагодження соціальної взаємодії між учасниками освітнього процесу. Визначені особливості використання технологій Web 2.0 як основного інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій ЗВО. Висновки. Визначено перспективи використання технологій Web 2.0 як основного інструмента іміджевих соціокомунікаційних технологій ЗВО: наявність власної сторінки в енциклопедії «Вікіпедія», яка призначена популяризувати ЗВО та інформувати цільову аудиторію різних країн світу (подання тексту статей різними мовами); видавання сайту ЗВО за пошуковим запитом у топових пошукових системах, що забезпечує авторитетність серед потенційних споживачів освітніх послуг, рекламування та просування освітніх послуг, а також встановлення інформаційно-комунікаційних відносин із представниками цільової аудиторії; корпоративний портал з внутрішніми системами комунікаційного зв’язку як можливість формування ефективного внутрішнього іміджу ЗВО за рахунок реалізації інформаційної відкритості та забезпечення ефективної комунікації між учасниками освітнього процесу; інтерактивне дистанційне навчання з використанням електронної бібліотеки та хмарних сервісів для викладачів і студентів як інтернет-майданчик для задоволення інформаційних потреб науковців та освітян на якісно новому рівні, а також можливість надання освітніх послуг студентам з обмеженими можливостями; інформаційні ресурси соціальних мереж та сервіс відеохостингу «YouTube» як інструмент, котрий завдяки своїй поширеності й популярності може впливати на свідомість значної кількості населення, формувати та підтримувати в них ефективний, стійкий та конкурентоспроможний образ закладу. Вибір представлених СКТ Web 2.0 обумовлюється можливістю формування ефективного іміджу ЗВО з урахуванням інформаційних потреб цільової аудиторії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject технології Web 2.0 uk_UA
dc.subject інтерактивне дистанційне навчання uk_UA
dc.subject хмарні сервіси uk_UA
dc.subject електронна бібліотека uk_UA
dc.title Особливості використання технологій Web 2.0 як основного інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій ЗВО uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of using web 2.0 technologies as the main tool of image socio-communication technologies uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу