Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гуренко, Людмила Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-04-27T07:51:28Z
dc.date.available 2020-04-27T07:51:28Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гуренко Л. О. "Епоха без символу" : її культурологічна індикація Миколою Вороним / Людмила Олександрівна Гуренко // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : Міленіум, 2017. - Вип. ХХХVIII. - С. 226-232 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/415
dc.description Purpose of Article. The researcher analyses the Art studies’ aspect of the UkrainianEuropean critical thought system in the context of the scientific heritage of Mykola Voronyi. Methodology. The author uses such methods as analytical (to study the art critical and cultural resources for the formation of methodology of the research), art critical (to analyse Voronyi’s heritage), search (to find the materials) and theoretical (to systematize the information and to form the conclusions). Scientific Novelty. The author is first who analyses the Art studies’ aspect of the Ukrainian-European critical thought system. Corresponding to these issues the author tries to prove the fact that the Fine Art of the beginning of XX century had rather polemical-provocative thoughts, even for today science. Unfortunately, the absence of pluralism concerning the issue of the UkrainianEuropean art of the beginning of XX century is the manifestation of the quasifundamental position of the practice of Cultural studies. Conclusions. The analysis of Voronyi’s critical thoughts proves his polemical attitude to the Fine art of that period at the beginning of the XX century. Its development is characterized by the synthesis of the retrograde and progressive tendencies. Analysing the fine art, Voronyi underlines the importance of the humanism and human kindness in the art. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті полягає в тому, щоб у контексті аналізу багатопланової діяльності відомого європейського митця Миколи Вороного, дослідити його культурологічниц доробок, спрямований на розкриття особливостей образотворчого каспекту україно-європейської. критичної думки. Цим обумовлена наукова новизна статті оскільки більшість дослідників зосереджує увагу на аналізі літературного доробку митця. Крім того, зазначимо, що образотворче мистецтво початку ХХ століття породжує полемічні думки з позиції сьогодення. Адже одноплановість тверджень стосовно так званого українсько-європейського мистецтва початку ХХ століття, які багатьом здавалися незаперечними, є виявом трагічної, на жаль, псевдо-фундаментальної позиції культурологічної наукової практики. Методологія дослідження. При написанні статті було використано наступний метод: аналітичний - при вивченні культурологічних і мистецтвознавчих джерел для формування методичних засад цього дослідження, мистецтвознавчий - при аналізі творчих досягнень митця, пошуклвий - при збору матеріалу, теоретичний - для підведення підсумків дослідження. Отож, аналіз критичного доробку відомого мислителя Миколи Вороного доводить неоднозначність його оцінок щодо появи нових тенденцій в українському образотворчому мистецтв на початку XX століття, розвиток якого в цей період демонструє симбіоз ретртоградних та модернових напрямів і стилів. Усвідомлюючи складність процесу становлення українського образотворчого мистецтва, головною метою своєї унікальної творчості Микола Вороний вважав необхідність відстоювання його гуманістичних основ та збереження людської сутності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject Микола Вороний uk_UA
dc.subject культурологічна індикація uk_UA
dc.subject епоха uk_UA
dc.subject символ uk_UA
dc.title "ЕПОХА БЕЗ СИМВОЛУ" ЇЇ КУЛЬТУРОЛОГІЧНА ІНДИКАЦІЯ МИКОЛОЮ ВОРОНИМ uk_UA
dc.title.alternative «Epoch without symbol»: its culturological indication of Mykola Voronyi uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу