Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Маркетингові технології колекціонування в образотворчому мистецтві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Акімов, Дмитро Ігорович
dc.date.accessioned 2022-08-03T08:13:40Z
dc.date.available 2022-08-03T08:13:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Акімов Д. І. Маркетингові технології колекціонування в образотворчому мистецтві // Культура і сучасність. 2020. № 1. С. 104-109. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4331
dc.description The purpose of the article is to consider the essence and some types of marketing technologies used in the process of collecting works of fine art. The methodology involves the use of methods of systems analysis, comparative method, methods of systematization, and generalization. The scientific novelty of the study is that for the first time the marketing technologies used in the collection of works of fine arts have been studied. Conclusions. The analysis of the processes and problems of collecting works of art allowed us to conclude that in this process the following important goals and functions are realized: social, cultural, economic, as well as technological functions such as collecting and accumulating works of art, their preservation, research, exhibition. Modern collecting is a form of cultural activity that allows you to turn things into cultural objects. In the process of collecting works of fine art, marketing technologies are actively used to increase the efficiency of collecting and promoting works of art in art markets in order to replenish and improve collections stored in museums, art galleries, and individual collectors. uk_UA
dc.description.abstract Метою статті є розгляд сутності та деяких різновидів маркетингових технологій, що використовуються в процесі колекціонування творів образотворчого мистецтва. Методологія дослідження передбачає застосування методів системного аналізу, компаративного методу, методів систематизації та узагальнення. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що вперше досліджено маркетингові технології, що застосовуються при колекціонуванні творів образотворчого мистецтва. Висновки. Проведений аналіз процесів та проблем колекціонування творів мистецтва дозволив зробити висновок щодо того, що у цьому процесі реалізуються наступні важливі цілі та функції: соціальна, загальнокультурна, економічна, а також такі технологічні функції, як збирання та накопичення творів мистецтва, їх збереження, дослідження, експонування. Сучасне колекціонування являє собою форму культурної активності, що дозволяє перетворювати речі у культурні предмети. В процесі колекціонування творів образотворчого мистецтва активно використовуються маркетингові технології, спрямовані на підвищення ефективності процесів колекціонування та просування художніх творів на арт-ринках з метою поповнення та вдосконалення колекцій, що зберігаються в музеях, картинних галереях, та в окремих колекціонерів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject маркетингові технології uk_UA
dc.subject колекціонування uk_UA
dc.subject образотворче мистецтво uk_UA
dc.subject колекціонування творів образотворчого мистецтва uk_UA
dc.subject колекціонування творів мистецтва uk_UA
dc.subject твори мистецтва uk_UA
dc.subject арт-ринок uk_UA
dc.subject колекції uk_UA
dc.subject ринок мистецтв uk_UA
dc.subject колекціонування творів живопису uk_UA
dc.subject твори образотворчого мистецтва uk_UA
dc.title Маркетингові технології колекціонування в образотворчому мистецтві uk_UA
dc.title.alternative Marketing collection technologies in the fine arts uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу