Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барнич, Михайло Михайлович
dc.contributor.author Сливка, Ігор Віталійович
dc.date.accessioned 2022-08-25T09:43:21Z
dc.date.available 2022-08-25T09:43:21Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Барнич М. М., Сливка І. В. Особливості творчої діяльності актора театру та кіно // Мистецтвознавчі записки. 2022. Вип. 41. С. 165–170. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4406
dc.description The purpose of this article is to find out the mechanism of combining in the person of the actor different aspects of his activities in the role and to identify creative incarnations in the course of this activity. Research methodology. The research methodology is to apply an analytical and logical approach to understanding the activities of the actor, which allows us to determine the mechanism of his double participation in the creative process of experience. Scientific novelty. The analysis of features of the creative activity of the actor during game is carried out. The expressive participation of the actor in the creative process of experience is researched and revealed. Conclusions. The method of activity analysis revealed the "expressive incarnation" of the actor in the role. The difference between the actor's personality and his actions in the role is established. It has been found that in the course of the game, the actor partially deviates from his own actions in the role with the help of certain techniques. It is proved that due to such removal the actor perceives his own actions as the actions of a certain character. It has been observed that in this state, due to a partial change of consciousness, the actor controls the flow of experiences in the role. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – з’ясувати механізм поєднання в особі актора різновекторних сторін його діяльності в ролі та виявити творчі іпостасі в ході цієї творчості. Методологія дослідження полягає в застосуванні аналітичного та логічного підходу до осмислення діяльності актора, що дає змогу з’ясувати механізм його подвійної участі у творчому процесі переживання. Наукова новизна. Здійснено аналіз особливостей творчої діяльності актора під час гри. Досліджено та розкрито виражальну участь актора у творчому процесі переживання. Висновки. Методом аналізу діяльності виявлено «виражальну іпостась» актора в ролі. Встановлено різницю між особою актора та його діями в ролі. З’ясовано, що в ході гри за допомогою певних прийомів актор частково відсторонюється від власних дій у ролі. Доведено, що завдяки такому відстороненню актор сприймає власні дії як дії певного персонажа. Відстежено, що в такому стані у зв’язку з частковою зміною свідомості актор управляє перебігом переживань у ролі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject актор uk_UA
dc.subject творча діяльність uk_UA
dc.subject акторське переживання uk_UA
dc.subject вираження uk_UA
dc.subject свідомість uk_UA
dc.subject зосередження uk_UA
dc.subject сприйняття uk_UA
dc.title Особливості творчої діяльності актора театру та кіно uk_UA
dc.title.alternative Features of creative activity of the theater and cinema actor uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу