Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Дистанційне навчання бібліотечних працівників Національної академії наук України: теоретико-методологічні засади

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клименко, Оксана Зіновіївна
dc.contributor.author Сокур, Олена Леонідівна
dc.date.accessioned 2022-09-28T14:12:20Z
dc.date.available 2022-09-28T14:12:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Клименко О. З., Сокур О. Л. Дистанційне навчання бібліотечних працівників Національної академії наук України: теоретико-методологічні засади // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2022. № 2. С. 87–92. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4422
dc.description The purpose of the article is to substantiate the theoretical and methodological principles of distance learning as a component of the system of professional development of library workers of scientific institutions of the National Academy of Sciences of Ukraine. The methodology of the article was formal-logical and social-communicative approaches; methods of analysis and synthesis, cognitive and generalization method, which have allowed to accurately realize the purpose of the study. Scientific novelty is the substantiation of the theoretical and methodological principles of distance learning of employees of scientific institutions of the National Academy of Sciences of Ukraine. The author's definition of the term «distance learning of librarians» is offered. Conclusions. Distance learning of librarians of the National Academy of Sciences of Ukraine is a form of learning to acquire new professional knowledge, learn innovative professional competencies, increase intellectual level, develop creative abilities and reveal cognitive potential using computer and telecommunications technologies that provide interactive interaction of participants through various educational activities. (seminar, lecture, webinar, course, consultation, etc.). Important for professional development are industry webinars, which conduct library practices of both national and regional libraries. Distance education of librarians is a form of education aimed at acquiring new professional knowledge, mastering innovative professional competencies, increasing intellectual level, developing creative abilities and revealing cognitive potential using computer and telecommunication technologies that ensure interactive interaction of participants through various educational activities (seminar, lecture, webinar, course, consultation, etc.). Industry webinars, which are conducted by librarians of both national and regional libraries, are important for improving professional qualifications. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є обґрунтування теоретико-методологічних засад дистанційного навчання як складника системи підвищення кваліфікації бібліотечних працівників наукових установ Національної академії наук України. Методологічну основу статті становили формально-логічний та соціально-комунікаційний підходи; методи аналізу і синтезу, когнітивний та метод узагальнення, що уможливило достеменно реалізувати мету дослідження. Наукова новизна полягає в обґрунтуванні теоретико-методологічних засад дистанційного навчання бібліотечних працівників наукових установ Національної академії наук України. Запропоновано авторське визначення поняття «дистанційне навчання бібліотечних працівників». Висновки. Чільними принципами дистанційного навчання бібліотечних працівників мережі Національної академії наук України визначено такі: досягнення результату; розвиток на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій; системність інноваційного розвитку; спадковість та дотримання традицій; креативність; стимулювання міжособистісного спілкування. Дистанційне навчання бібліотечних працівників – це форма навчання з метою опанування новими фаховими знаннями, засвоєння інноваційних професійних компетенцій, підвищення інтелектуального рівня, розвитку творчих здібностей та розкриття пізнавального потенціалу, що сприяє підвищенню ефективності роботи в різних, зокрема й несприятливих, умовах зовнішніх впливів, із використанням комп’ютерних і телекомунікаційних технологій, які забезпечують інтерактивну взаємодію учасників за допомогою різних навчальних заходів (семінар, лекція, вебінар, курс, консультація тощо). Важливими для підвищення професійної кваліфікації є галузеві вебінари, які проводять практики бібліотечної справи як національних, так і обласних бібліотек. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject підвищення кваліфікації uk_UA
dc.subject бібліотечний працівник uk_UA
dc.subject Національна академія наук України uk_UA
dc.subject Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського uk_UA
dc.title Дистанційне навчання бібліотечних працівників Національної академії наук України: теоретико-методологічні засади uk_UA
dc.title.alternative Distance learning of library employees of the National academy of sciences of Ukraine: theoretical and methodological principles uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу