Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Комова, Марія Василівна
dc.contributor.author Мина, Жанна Василівна
dc.contributor.author Білущак, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.author Петрушка, Аліна Іванівна
dc.date.accessioned 2022-10-03T11:15:05Z
dc.date.available 2022-10-03T11:15:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Комова М. В., Мина Ж. В., Білущак Т. М., Петрушка А. І. Міждисциплінарна інтеграція як елемент управління якістю освіти // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2022. № 2. С. 93–100. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4428
dc.description The purpose of the work is to highlight the methodology of using interdisciplinary links of academic disciplines as a resource for the quality of education. To achieve this goal, it is necessary to perform the following tasks: establish the components of academic disciplines in the educational program "Social Com munications and Information Activities" that contain interdisciplinary system links; to substantiate the inno vative value of using the method of performing interdisciplinary integrated laboratory work in the educational process. The methodology is to use general and special methods to study innovative methods of educational activities. The methodological basis of interdisciplinary integration is competence and integrative approaches. The last of which involves structuring the acquired knowledge and improving the professional level of students in accordance with modern information requirements of society. The scientific novelty of the work is that the article describes the methodology of using interdisciplinary links of academic disciplines as a resource for the quality of education. Conclusions. The formation of professionalism, professional identity of the future spe cialist is based on improving the quality of education, the use of innovative methods of theoretical knowledge and practical skills on the basis of interdisciplinary integration. The innovative value of interdisciplinary in tegrated laboratory work in the educational process is confirmed by a number of indicators of improving the quality characteristics of educational work: changing students' perception of academic disciplines as discrete modules; elaboration of a single package of educational materials through the practical application of knowledge and skills acquired during the study of parallel (previous) disciplines; visualization of the set of processes of search, processing, storage of information as a single technological cycle of bringing information to consumers; formation of students' systematic approach to the study of academic disciplines. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є висвітлення методології використання міждисциплінарних зв’язків навчальних дисциплін як ресурсу якості освіти. Для реалізації цієї мети необхідно виконати такі завдання: встановити компоненти навчальних дисциплін освітньої програми «Соціальні комунікації та інформаційна діяльність», які містять міждисциплінарні системні зв’язки; обґрунтувати інноваційну цінність використання методу виконання міждисциплінарної інтегрованої лабораторної роботи в навчальному процесі. Методологія дослідження полягає у використанні загальнонаукових і спеціальних методів для вивчення інноваційних методів освітньої діяльності. Методологічною основою міждисциплінарної інтеграції є компетентнісний та інтегративний підходи, що передбачають структурування набутих знань і поліпшення професійного рівня студентів відповідно до сучасних інформаційних потреб суспільства. Наукова новизна роботи полягає в тому, що в статті описано методологію використання міждисциплінарних зв’язків навчальних дисциплін як ресурсу якості освіти. Висновки. Формування професіоналізму, професійної ідентичності майбутнього фахівця перебуває в руслі підвищення якості освіти, застосування інноваційних методів засвоєння теоретичних знань і набуття практичних навичок на засадах міждисциплінарної інтеграції. Інноваційну цінність виконання міждисциплінарної інтегрованої лабораторної роботи в навчальному процесі підтверджує низка індикаторів покращення якісних характеристик освітньої роботи: зміна сприйняття студентами навчальних дисциплін як дискретних модулів; опрацювання єдиного пакету навчальних матеріалів шляхом практичного застосування знань і навичок, сформованих під час вивчення паралельних (попередніх) дисциплін; візуалізація сукупності процесів пошуку, опрацювання, збереження інформації як єдиного технологічного циклу доведення інформації до споживачів; формування в студентів системного підходу до вивчення навчальних дисциплін. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject якість освіти uk_UA
dc.subject термінологія uk_UA
dc.subject стандартизація uk_UA
dc.subject інформатизація uk_UA
dc.subject комп’ютерні технології uk_UA
dc.subject міждисциплінарна інтеграція uk_UA
dc.subject інноваційні технології uk_UA
dc.title Міждисциплінарна інтеграція як елемент управління якістю освіти uk_UA
dc.title.alternative Interdisciplinary integration as an element education quality management uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу