Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Масова культура як чинник трансформування національно-культурної ідентичності в умовах глобалізаці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Денисюк, Жанна Захарівна
dc.date.accessioned 2020-04-29T07:44:51Z
dc.date.available 2020-04-29T07:44:51Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Денисюк Ж. З. Масова культура як чинник трансформування національно-культурної ідентичності в умовах глобалізації : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. культурології : спец. 26.00.01 "Теорія та історія культури" / Жанна Захарівна Денисюк ; Нац. акад. кер. кадр. культури і мистецтв. К., 2010. 16 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/450
dc.description Індустрія масової культури в поєднанні із засобами масової комунікації порушують і руйнують усталені соціальні інститути, що формували багатомірний процес ідентифікації, становлення особистості. В широком понимании массовая культура не только поставляет образцы художественной культуры и искусства, но и вообще формирует образ жизни и способ духовного потребления, которое основывается на некритичности и пассивности восприятия. uk_UA
dc.description.abstract Виявлено особливості масової культури за умов глобалізації та її впливу на національно-культурну ідентичність, що проявляється в посиленні її плюральності, відмови від жорсткої структурованості, ускладненні ідентифікаційної моделі. Досліджено міфологеми масової культури, що формують ілюзорний простір, в межах якого здійснюється вибір культурної ідентичності. Доведено, що екранна культура створює віртуальний світ, який пропонує індивідам поведінкові шаблони, образи, іміджі, спонукаючи до формування культурних ідентичностей, відмінних від традиційних. Обгрунтовано висновок, що за допомогою масової культури, засобів масової комунікації, Інтернету національно-культурна ідентичність суспільств видозмінюється, посилюючи свою мозаїчність і фрагментарність.Массовая культура становится доминирующей формой культуры на историческом отрезке времени, которое совпадает с периодом зрелого и позднего индустриального общества. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв uk_UA
dc.subject глобалізація uk_UA
dc.subject масова культура uk_UA
dc.subject екранна культура uk_UA
dc.subject засоби масової комунікації uk_UA
dc.subject телебачення uk_UA
dc.subject національно-культурна ідентичність uk_UA
dc.subject трансформація uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject соціальні інститути uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject художня культура uk_UA
dc.title Масова культура як чинник трансформування національно-культурної ідентичності в умовах глобалізаці uk_UA
dc.title.alternative Mass culture as the factor of transformation of national-cultural identity in the conditions of globalisation uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу