Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ОБРАЗ АВТОРА В КІНОМИСТЕЦТВІ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ КАРТИНИ СВІТУ Частина 2. Автор і герой : кінематографічний вимір

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Погребняк, Галина Петрівна
dc.date.accessioned 2020-04-29T08:28:16Z
dc.date.available 2020-04-29T08:28:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Погребняк Г. П. Образ автора в кіномистецтві як відображення картини світу. Ч. 2: Автор і герой: кінематографічний вимір // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2020. № 1. С. 103-109. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/453
dc.description Ознайомлення з матеріалами, викладеними у статті, розширює арсенал знань щодо специфіки образу автора в кіномистецтві й уможливлює їх використання в навчальних курсах з теорії та історії кіно й режисури. Familiarity with the materials presented in the article expands the arsenal of knowledge about the specific character of the author in the cinema art and makes it possible to use them in training courses on the theory and history of cinema and directing uk_UA
dc.description.abstract Мета статті полягає виявленні специфічних рис образу автора в кінематографі та визначенні наукових орієнтирів, що сприятимуть комплексному аналізу феномену авторського кіно. В опрацюванні теми були використані методи наукового аналізу, порівняння, узагальнення. Крім того, було застосовано аналітичний і системний методи у своїй єдності, що необхідно для вивчення мистецтвознавчого аспекту проблеми. Принципами проведення дослідження було обрано історичний, систем-ний і комплексний підходи, цілеспрямованість, плановість і наступність знань щодо авторського кінематографа. The purpose of the article is to identify specific features of the author's image in cinematography and to identify scientific guidelines that will contribute to a comprehensive analysis of the phenomenon of author's cinema. In the elaboration of the topic, methods of scientific analysis, comparison, generalization were used. In addition, analytical and systematic methods were used in their unity, which is necessary for studying the art-study aspect of the problem. The principles of the study were the choice of historical, systemic and complex approaches, purposefulness, planning, and continuity of knowledge about the author's cinema uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject автор uk_UA
dc.subject образ автора uk_UA
dc.subject кіномистецтво uk_UA
dc.subject картина світу uk_UA
dc.subject герой uk_UA
dc.subject кінематографічний вимір uk_UA
dc.title ОБРАЗ АВТОРА В КІНОМИСТЕЦТВІ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ КАРТИНИ СВІТУ Частина 2. Автор і герой : кінематографічний вимір uk_UA
dc.title.alternative The image of the author in the cinema as a reflection of the picture of the world. Part 2. Author and hero: cinematic dimension uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу