Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Майстерність актора як засіб розвитку особистості дитини: теоретико-практичні аспекти викладання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Абрамович, Олена Олександрівна
dc.contributor.author Делін, Христина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-10-03T11:21:04Z
dc.date.available 2023-10-03T11:21:04Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Абрамович О. О., Делін Х. А. Майстерність актора як засіб розвитку особистості дитини: теоретико-практичні аспекти викладання // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2023. № 2. С. 231–236. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5061
dc.description The purpose of the article is to reveal the peculiarities of teaching acting skills in children's theatre groups and to determine promising directions for improving the methodology at the current stage, to consider the specifics of the system of artistic and aesthetic education and artistic and creative activities of theatre groups for children. The research methodology consists in the application of a typological method aimed to identify and define the features of acting skills in the context of teaching in amateur theatre groups for children; a comparative method to conduct a comparative analysis of approaches to teaching acting skills in theatre groups; evolutionary method for considering the dynamics of the development of the methodology of teaching acting skills in theatre groups for children in the context of the peculiarities of socio-cultural space of the second half of the 20th - the beginning of the 21st century; method of systematic analysis and synthesis, due to which the teaching of acting skills in children's theatre groups was considered as part of modern theatre pedagogy. The novelty of the research is in the conducted comprehensive study of the peculiarities of teaching acting skills in children's theatre groups at the current stage. Conclusions. Theatre art, like other forms of art, is a form of social consciousness. Historically, its development is inseparable from the development of society, from culture in general. Currently, there are a large number of theatre communities in Ukraine. These groups are engaged in the artistic and aesthetic education of the younger generation outside the secondary school, such theatre groups are organised in the Houses of children's and youth creativity, youth theatres, Houses of culture, theatre and folklore groups. In Ukraine, modern theatre pedagogy and creative practice are based on stage theory, methods, and artistic techniques developed by leading foreign and domestic theatre actors of the 20th century. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи. Виявити особливості викладання акторської майстерності в дитячих театральних гуртках та визначити перспективні напрями удосконалення методології на сучасному етапі, розглянути специфіку системи художньо-естетичного виховання та мистецько-творчої діяльності театральних гуртків для дітей. Методологія дослідження полягає у застосуванні типологічного методу спрямованого на виявлення та визначення особливостей акторської майстерності в контексті викладання в аматорських театральних гуртках для дітей; компаративного методу для проведення порівняльного аналізу підходів до викладання акторської майстерності в театральних гуртках; еволюційного методу для розгляду динаміки розвитку методики викладання акторської майстерності в театральних гуртках для дітей в контексті особливостей соціокультурного простору другої половини ХХ – початку ХХІ ст.; методу системного аналізу та синтезу, завдяки якому викладання акторської майстерності в дитячих театральних гуртках було розглянуто як частину сучасної театральної педагогіки. Новизна дослідження полягає в проведеному комплексному дослідженні особливостей викладання акторської майстерності в дитячих театральних гуртках на сучасному етапі. Висновки. Театральне мистецтво, як і інші види мистецтва, є формою суспільної свідомості. Історично його розвиток невіддільний від розвитку суспільства, від культури загалом. В даний час в Україні діє велика кількість театральних спільнот. Дані колективи займаються художньо-естетичним вихованням підростаючого покоління поза загальноосвітньої школи, такі театральні гуртки організовані у Будинках дитячої та юнацької творчості, молодіжних театрах, Будинках культури, театрально-фольклорних колективах та ін. В Україні сучасна театральна педагогіка і творча практика спираються на сценічну теорію, методи, артистичну техніку, розроблену провідними зарубіжними та вітчизняними театральними діячами ХХ століття. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject актор uk_UA
dc.subject акторська майстерність uk_UA
dc.subject театральні дитячі гуртки uk_UA
dc.subject творчі здібності дитини uk_UA
dc.subject методика викладання uk_UA
dc.title Майстерність актора як засіб розвитку особистості дитини: теоретико-практичні аспекти викладання uk_UA
dc.title.alternative Actor’s Skill as Means of Developing Child's Personality: Theoretical and Practical Aspects of Teaching uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу