Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бугайова, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2024-02-12T05:08:14Z
dc.date.available 2024-02-12T05:08:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5382
dc.description Рекламний текст призначений для того, щоб привернути увагу аудиторії до певного продукту та спонукати придбати його. Нині ринок перенасичений різного роду товарами, послугами – і виробники та реалізатори ведуть свою діяльність у середовищі з високим рівнем конкуренції. Тож реклама – можливість заявити про себе, виділитися серед численних конкурентів. uk_UA
dc.description.abstract Бугайова О. І. Маніпулятивні прийоми в рекламних текстах. Культурні та мистецькі студії ХХІ століття: науково-практичне партнерство : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. / М-во культ. України та інформ. політики ; Нац. акад. кер. кадрів культ. і мистец. (Київ, 09 листопада 2023 р.). Київ : НАКККіМ, 2023. С. 108-109. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject Рекламний текст, маніпулятивний вплив, програмування, маркетинг, споживач uk_UA
dc.title Маніпулятивні прийоми в рекламних текстах uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу