Короткий опис(реферат):
Мета роботи – дослідити стильові особливості фортепіанної творчості українських композиторів кінця ХХ ст. та виявити вплив авангардистських тенденції в її розвитку. Методологія полягає в застосуванні загального наукового принципу об’єктивності, історико-логічного, аналітичного, компаративного та культурологічно-мистецтвозна-вчого методів у дослідженні чинників, що обумовлювали формуванні новітніх виражальних засобів та стилістики у творчості українських композиторів ХХ ст.
The purpose of the work is to explore the stylistic features of the piano work of Ukrainian composers of the late twentieth century. and identify the impact of avant-garde trends in its development. The methodology is to apply the general scientific principle of objectivity, historical-logical, analytical, comparative and cultural-art methods in the study of
the factors that led to the formation of new expressive means and stylistics in the work of Ukrainian composers of the twentieth century.
Суть розробки, основні результати:
В результаті проведеного дослідження встановлено, що фортепіанна компози-торська творчість українських митців кінця ХХ ст. особливо чітко виявляє процес, що вже частково відбувався в 1970-х рр. – відбір, осягнення та переосмислення українськими авторами всіх елементів так званої «радикальної» і більш м’якої, традиційної техніки музичної композиції, синтезування цих елементів у власних індивідуалізованих концепціях.
As a result of the research, it was found that piano composer work of Ukrainian artists of the late twentieth century. particularly reveals a process that was already partially underway in the 1970s - the selection, comprehension and rethinking of all elements of the so-called "radical" and softer, more traditional technique of musical composition by the Ukrainian authors, synthesizing these elements in their own individualized concepts.