Короткий опис(реферат):
Мета роботи полягає в окресленні основних напрямків взаємодії архітектурного простору і медіатехнологій, висвітленні специфіки їхніх взаємовпливу та тенденцій, пов‘язаних зі зміною візуального образу
міста. Методологія дослідження полягає в застосуванні аналітичного підходу стосовно питання впливу медіа
на міський простір. За допомогою методу синтезу здійснено узагальнення уявлень стосовно формування нового
образу міста. Наукова новизна. Уперше системно представлено особливості впливу медіа на формування
візуального образу міста. Висвітлено специфіку проектів, що вкладаються в концепт смарт-урбанізму, який
підтримується громадською організацією Future Cities Catapult. Представлено інші шляхи взаємодії технологій
та архітектурного простору, як-от створення медіа фасаду та встановлення рухомої архітектури. Висновки.
Місто є центром життя більшості населення. З розвитком технологій відбувається поступова трансформація
міста, візуальний образ якого змінюється завдяки медіа. Медіа-простір постає формою унаочнення шляхів реформування міста, відбувається формування різних проектів в рамках програми Future Cities Catapult, які
пов‘язані зі смарт-урбанізмом. Шляхом взаємодії медіа та міського архітектурного простору виступає формування медіа-фасаду. Стирання меж, які були встановлені у класичних видах мистецтва, призводить до зміни
сутнісних характеристик архітектури та перетворення її на рухому мінливу конструкцію, що відтворює парадигми запитів, наявних у сучасному суспільстві. Місто виступає як живий організм, який поступово набуває
іншого візуального образу, тісно взаємодіючи з медіа-технологіями.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to outline the main areas of the interaction of architectural space and media
technology, highlighting the specifics of their interactions and trends associated with changing the visual image of the
city. The methodology is to apply an analytical approach regarding the issue of media influence on urban space. Using
the synthesis method, generalizations of representations concerning the formation of a new city image have been made.
Scientific novelty. The peculiarities of media influence on the formation of the visual image of the city are systematically presented firstly. The specificity of projects of smart urbanism, which is supported by the public organization Future Cities Catapult, is highlighted. Other ways of interaction between technologies and architectural space are
presented, such as the creation of a media facade and the establishment of mobile architecture. Conclusions. The city is
the center of life for most of the population. With the development of technology, there is a gradual transformation of
the city, the visual image of which is changing due to the media. The media space is a form of reflection on the ways of
reforming the city, with the formation of various projects within the framework of the Future Cities Catapult program,
which is associated with smart urbanism. The media facade forms the way of interaction between media and urban architectural space. The eradication of the boundaries established in the classical arts leads to a change in the essential
characteristics of architecture and transformation into a moving, changing structure that reproduces the paradigms of the
quest available in modern society. The city acts as a living organism, which gradually acquires another visual image,
working closely with media technologies.