Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Брендинг міста як предмет культурологічного дослідження: ключові позиції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олійник, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-05-14T11:44:07Z
dc.date.available 2020-05-14T11:44:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Олійник О. М. Брендинг міста як предмет культурологічного дослідження: ключові позиції // Культура і сучасність. 2019. № 1. С. 46-51. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/799
dc.description The purpose of the article - with the definition of key positions to justify the relevance of the study of urban branding within cultural studies. The methodology of the research is based on general scientific methods (analysis, synthesis, generalization, etc.). The research is based on an interdisciplinary methodology based on a cultural approach, which has made it possible to achieve its goal. The scientific novelty is to draw attention to the need to take into account a number of cultural phenomena in the city's branding, in particular, the identity and image of the city, the mentality of the inhabitants, and the cultural heritage. Conclusions. Creating an effective model of urban functioning in line with world standards, in turn, creates the preconditions for them to position themselves as a kind of "security zone", which guarantees an objective, economically favorable competitive environment for business, which in turn contributes to attracting foreign investment. They are these additional levers and resources for preserving cultural and historical achievements and the development of modern convenient and attractive infrastructure for tourists, and therefore, in many respects, determine the cultural and communicative attractiveness of urban space. It enables to form a brand of the city with a clear positioning of priorities, values, as well as the identification of the city as a cultural and communicative space with original traditions and mentality of the inhabitants, united around solving common problems. All these key positions, along with the development of tourism, the preservation of cultural heritage, the attraction of investments, etc., are almost key aspects of urban branding and require research within the limits and methods of culturology. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи - з визначенням ключових позицій обґрунтувати актуальність дослідження міського брендингу в межах культурології. Методологія дослідження ґрунтується на загальнонаукових методах (аналізу, синтезу, узагальнення тощо). В основі дослідження - міждисциплінарна методологія з опорою на культурологічний підхід, який і дав можливість досягнути його мети. Наукова новизна полягає у приверненні уваги до необхідності врахування у брендингу міста низки культурних феноменів, зокрема ідентичності й образу міста, менталітету жителів, культурної спадщини. Висновки. Створення ефективної моделі функціонування міст відповідно до світових стандартів створює для них передумови позиціонування себе як своєрідної «території безпеки», де гарантують об‘єктивне економічно-сприятливе конкурентне середовище для бізнесу, що у свою чергу сприяє залученню зовнішніх інвестицій. Вони є тими додатковими важелями і ресурсами для збереження культурно-історичних здобутків і розвитку сучасної зручної і привабливої для туристів інфраструктури, а відтак багато в чому визначають культурно-комунікативну привабливість міського простору. Дає змогу сформувати бренд міста чітке позиціонування пріоритетів, цінностей, а також ідентифікація міста як культурно-комунікативного простору зі своєрідними традиціями та менталітетом жителів, згуртованих навколо вирішення спільних завдань. усі ці ключові позиції поряд з розвитком туризму, збереженням культурної спадщини, залученням інвестицій тощо визначає чи не ключові аспекти міського брендингу і вимагає дослідження у межах і методами культурології. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject імідж міста uk_UA
dc.subject ідентифікація міста uk_UA
dc.subject культурна спадщина uk_UA
dc.subject міське населення uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject бренд міста uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.title Брендинг міста як предмет культурологічного дослідження: ключові позиції uk_UA
dc.title.alternative Branding of the city as a subject of culturological research: key positions uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу