Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ І КУЛЬТУРИ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В ПРОЕКТІ «КНИГА У ВІРТУАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хміль-Чуприна, Віта Віталіївна
dc.date.accessioned 2020-05-14T12:21:26Z
dc.date.available 2020-05-14T12:21:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Хміль-Чуприна В. В. Формування читацької компетенції і культури у студентської молоді в проекті «Книга у віртуальному просторі» // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2019. № 4. C. 109-116. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/803
dc.description It has been determined that online mass media and social networks are essential for the popularization of reading, particularly among student youth. Therefore, for the student start-ups that aimed at promotion and popularization books, genres like online annotations, video reviews, bookstagrams, television digests are offered. Through the implementation of the start-up «Book in a virtual environment» the effectiveness of the popularization of reading literature using mass media proved. Growth of the advertised book editions requests and sales is represented in dynamics. A conclusion about the effectiveness of selected genres of books' advertising and promotion and promotional activities made. The purpose of the article is to identify modern tools for the formation of student youth's reading competence and culture, in particular methods and means of popularization of reading, to analyze the effectiveness of their implementation. In the article, possible modern ways of the formation of student youth's reading interest are considered. The methodology of research is to apply general scientific and specific methods of description, comparative analysis, and generalization of the empirical research results, method of projects to check the effectiveness of reading competence and culture formation. uk_UA
dc.description.abstract Визначено, що на сьогодні інтернет-ЗМК і соціальні мережі надважливі для популяризації читання, зокрема, серед студентської молоді. Тому у студентських проектах, спрямованих на промоцію та пропагування книг, запропоновано такі жанри: інтернет-анотації, відеорецензії, букстаграми, теледайджести. Представлено в динаміці зростання запитів і продажів рекламованих книжкових видань. Зроблено висновок про ефективність вибраних жанрів реклами та пропагування книг і рекламно-промоційних заходів. Мета дослідження – визначити сучасний інструментарій формування читацької компетенції і культури у студентської молоді, зокрема методи і засоби популяризації читання, та проаналізувати ефективність їх упровадження. У статті розглядаються можливі сучасні шляхи формування у студентської молоді інтересу до читання. Методологія дослідження передбачає застосування загальнонаукових та спеціальних методів опису, порівняльного аналізу та узагальнення результатів емпіричного дослідження, методу проектів для перевірки ефективності формування читацької компетенції і культури. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject читацька компетенція uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject студентська молодь uk_UA
dc.subject популяризація читання uk_UA
dc.subject популяризація читання
dc.subject пропагування читання
dc.subject відеорецензія
dc.subject теледайджест
dc.subject букстаграм
dc.title ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ І КУЛЬТУРИ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В ПРОЕКТІ «КНИГА У ВІРТУАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ» uk_UA
dc.title.alternative FORMATION OF STUDENT YOUTH’S READING COMPETENCE AND CULTURE DUE TO THE START-UP “BOOK IN VIRTUAL ENVIRONMENT” uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу