Короткий опис(реферат):
Установлено інформаційно-комунікативне значення організаційно-розпорядчих документів в типово-видовій моделі документальних джерел. Наголошено на науковій обґрунтованості й потребі їх залучення у вивчення конкретно-історичної проблеми.
Мета роботи. Встановлення видових особливостей організаційно-розпорядчих документів конкретно-тематичного дослідження, з’ясування інформаційно-комунікативних властивостей формування соціальної реальності, визначення їх місця у корпусі документальних джерел. Методологія дослідження передбачає застосування методів історичного документознавства, джерелознавства,
інформології і соціальної комунікації. Історико-документознавча й джерелознавча методологійні позиції дозволили встановити ієрархічні взаємозв’язки у владній структурі суспільства в умовах воєнних дій, простежити рух документованої інформації. Інформаційно-комунікативна методологія допомогла встановити науковий потенціал організаційно-розпорядчої документації.
Суть розробки, основні результати:
The information and communication value of organizational and administrative documents in a typical-type model of documentary sources is established. The scientific
need for their involvement in the study of historical processes is emphasized.
The purpose of the article. Definition of types of organizational and administrative documents, clarification of information and communication properties in the formation of social reality, place in the documentary body of sources of the Soviet resistance movement. The methodology of the study involves the use of methods of historical documentation science, source criticism, social communication. Historical
documentation science and source criticism methodological positions have allowed establishing hierarchical relationships in the power structure of society in the conditions of hostilities, to trace the movement of documented information. Information and communication methodology has helped to establish the scientific potential of organizational and administrative documentation for the researcher.