Короткий опис(реферат):
Культура пошуку та опрацювання інформації, як продукт сукупної діяльності й головний об’єкт культурної творчості персоналу організації можна подати як складну, багатоаспектну структуру, що включає уміння здійснювати інформаційний
пошук, здатність створювати електронні бази даних, знання можливостей інформаційно-пошукових систем, методик пошуку інформації, уміння опрацьовувати інформацію, навички структурування документованої інформації, знання методик підготовки того чи іншого інформаційного документа, вміння оцінювати якість вторинного документа. Поєднання основних елементів культури пошуку та опрацювання інформації ґрунтується на принципах комплексності, диференційного підходу та безперервності й дає нове бачення та розуміння необхідності колективної роботи над створенням інформаційних документів.
Мета роботи. Визначити сутність культури пошуку та опрацювання інформації, як складника інформаційної культури організації, розкрити та проаналізувати її основні елементи, намітити напрями її вдосконалення в аспекті формування корпоративної культури організації. Методологія дослідження полягає у застосуванні інформаційного методу та методу сходження від абстрактного до конкретного.
Суть розробки, основні результати:
An culture of the search and processing of information as a product of joint activities and the main object of cultural creativity of the personnel of an organization can be presented as a complex, multidimensional structure that includes the ability to perform information search, the ability to create electronic databases, awareness of the possibilities of search engines (IRS), information retrieval techniques, ability to process information, skills of structuring of documented information, knowledge of the methods of preparation of a particular information document, skills in quality assessments of secondary
documentation. The combination of the main elements of the culture of the search and processing of information is based on the principles of complexity, differential approach and continuity principle and gives a new vision and understanding of the need for collective work on the creation of information documents.
The goal of the work. Determine the nature of the culture of the search and processing of information as a component of the organizational information culture, to reveal and analyze its main elements, outline directions for its improvement in the aspect of forming the corporate culture of the organization. The methodology of the research is to apply the information method and the method of ascent from the abstract to the concrete.