Короткий опис(реферат):
Розкрито доцільність застосування інтерактивних методів у процесі професійної підготовки студентів-журналістів у закладах вищої освіти. Виявлено особливості та переваги використання кейс-методів під час вивчення дисципліни «Етика журналістської, рекламної та PR-діяльності» для підвищення професійної культури журналістів.
Мета статті полягає у виявленні особливостей застосування кейс-методів для підвищення професійної культури студентів-журналістів у закладах вищої освіти в аксіологічному аспекті. У роботі використано комплекс дослідницьких методів, зокрема при вивченні наукової літератури послуговувалися аналітичним методом. З метою створення первинного уявлення про проблему і шляхи її розв’язання – текстологічний. Для вирішення проблеми ідентифікації поняття «професійна
культура журналістів» застосовано термінологічний аналіз. З’ясувати особливості «кейс-методу» допомогли методи класифікації та порівняння, визначити його специфіку допоміг описовий метод. Метод узагальнення дав змогу подати результати проведеного дослідження.
Суть розробки, основні результати:
The expediency of using interactive methods in the process of training journalism students is disclosed. The features and advantages of using case studies in the study of the discipline «Ethics of Journalism, Advertising and PR-Activities» to improve the professional culture of future journalists are revealed.
The purpose of the article is to identify the specifics of the use of case studies to improve the professional culture of journalism students in higher educational institutions in the axiological aspect. A set of research methods was used in the work, in particular, when studying the scientific literature, they used the analytical method. In order to create a primary idea of the problem and the ways of its solution – textual. To solve the problem of identifying the concept of the «professional culture of journalists», terminological analysis is applied. Methodology. The classification and comparison methods helped to clarify the features of the «case method», and the descriptive method helped determine its specificity. The generalization method allowed us to present the results of the study.