Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК КОМУНІКАТИВНИЙ ФЕНОМЕН СУЧАСНОСТІ: ДО ПОСТАНОВКИ ПИТАННЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Осаула, Вадим Олександрович
dc.date.accessioned 2020-05-15T13:33:25Z
dc.date.available 2020-05-15T13:33:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Осаула В. О. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2019. № 3. C. 88-93. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/831
dc.description Given its role and importance in modern society, social advertising should be ideologically verified, educate the population in the spirit of patriotism, the revival of statehood, the priority of national values, the formation of the position of «civil responsibility». Therefore, social advertising must be emotionally filled, appealing to those hidden motives and feelings that leave no one indifferent. Such filling of social advertising will allow not so much to increase the level of trust in it or that it propagates, but at least attract the attention of society. And it is precisely such advertising that can be attributed to a model project because it involves a wide range of people to analyze the problem situation in order to find ways to solve it. The purpose of the article is to analyze the features of modern social advertising as a communicative phenomenon. The methodology of the research is based on general scientific methods of analysis, synthesis, generalization. The system approach allowed to integrate the aspect of social advertising as a complex, structured, influential communicative system - a component of the information and communication space of modern society; structural - to identify the fundamental relationships between its elements. uk_UA
dc.description.abstract Зважаючи на її роль та важливість у сучасному суспільстві, соціальна реклама повинна бути ідеологічно вивіреною, виховувати населення в дусі патріотизму, відродження державності, пріоритету національних цінностей, формування позиції «громадянської відповідальності». Відтак соціальна реклама повинна бути емоційно наповненою, апелювати до тих прихованих мотивів і почуттів, які нікого не залишають байдужими. Таке наповнення соціальної реклами дасть змогу не стільки підвищити рівень довіри до неї чи того, що в ній пропагується, а хоча б привернути увагу суспільства. І саме таку рекламу можна віднести до зразкового проекту, позаяк вона залучає широке коло населення до аналізу проблемної ситуації з метою пошуку шляхів її вирішення. Мета дослідження – проаналізувати особливості сучасної соціальної реклами як комунікативного феномена. Методологія дослідження ґрунтується на загальнонаукових методах аналізу, синтезу, узагальнення. Системний підхід дав змогу цілісно розглянути феномен соціальної реклами як складної, структурованої, впливової комунікативної системи – складової інформаційно-комунікативного простору сучасного суспільства; структурний – виявити основні зв’язки між її елементами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject соціальна реклама uk_UA
dc.subject комунікативний феномен uk_UA
dc.subject інформація
dc.subject комунікація
dc.subject суспільство
dc.title СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК КОМУНІКАТИВНИЙ ФЕНОМЕН СУЧАСНОСТІ: ДО ПОСТАНОВКИ ПИТАННЯ uk_UA
dc.title.alternative SOCIAL ADVERTISING AS A COMMUNICATIVE PHENOMENON OF MODERNIZATION: BEFORE SETTING QUESTIONS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу