Короткий опис(реферат):
NGM, пройшовши тривалий шлях свого розвитку як бренд наукового, а згодом відомого на весь світ науково-популярного журналу, створив сучасний стиль подання ілюстрованого контенту. До межі першого десятиліття ХХ століття NGM окреслив стабільну тенденцію зміни знакової природи представлення в журналі науково-природничих знань: від текст-орієнтованого документа до візуалізованого засобами образотворчого мистецтва та картографії наукового матеріалу. Було
закладено підвалини стилю наукового журналу як джерела достовірної текстової інформації, широко аргументованої і підтвердженої різноманітною візуальною інформацією.
Метою роботи є визначення чинників трансформації наукового контенту журналу «National Geographic Magazine» (NGM). Методологія дослідження полягає у використанні загальнонаукових методів і спеціальних методик: аналізу, синтезу, логічного і статистичного методів, методу візуалізації результатів дослідження. Застосування аналізу, синтезу, логічного методу дало змогу обґрунтувати
термін квазіприсутність аудиторії, визначити видові особливості ілюстрованості статей NGM. За допомогою статистичного методу і методу візуалізації результатів дослідження було обраховано і представлено динаміку ілюстрованості статей.
Суть розробки, основні результати:
NGM, having gone a long way in its development as a brand of scientific and subsequently known to the world of popular science magazine, created a modern style of presentation of illustrated content. To the brink of the first decade of the twentieth
century, NGM outlined the stable tendency of changing the symbolic nature of the presentation of scientific and natural knowledge in the journal: from text-oriented document to visualized by the means of fine arts and cartography scientific material. The foundations of the style of the scientific journal were laid as sources of reliable textual information, widely argued and confirmed by various visual information.
The purpose of the article is to determine transformation’s factors of scientific content of National Geographic Magazine (NGM). The methodology consists of using general scientific methods and special methods: analysis, synthesis, logical and statistical methods, the method of visualization of research results. The application of analysis, synthesis, logical method has allowed substantiating the term quasi-presence of
the audience, to define the specific features of NGM articles’ illustrativeness. Using the statistical method and method of visualization the dynamics of articles’ illustrativeness was calculated and presented.