Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Осаула, Вадим Олександрович
dc.date.accessioned 2020-05-20T13:10:05Z
dc.date.available 2020-05-20T13:10:05Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Осаула В. О. Патріотична реклама в Україні: відповідь на виклики часу // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2019. № 2. C. 148-154. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/917
dc.description In recent years, a specific communicative situation has developed in our country, in which the advertising industry in Ukraine has undergone a number of changes. This is primarily about the appearance of advertising products on patriotic and military subjects, which, in particular, is aimed at attracting attention to the Ukrainian army, its needs, its role and importance in society and the sub. It can be considered an indication of the growth of the level of the overall patriotism of our country, as well as the return to true values, in particular, those represented in the idea of national unity. The purpose of the article to reveal and show the peculiarities of patriotic social advertising in support of the Ukrainian army (for example, video clips). Methodology. At the heart of the research methodology - the analyst, which involves the application of general scientific methods of analysis and synthesis, as well as special, in particular, monitoring MMC. uk_UA
dc.description.abstract Останніми роками в нашій країні склалася специфічна комунікативна ситуація, в умовах якої рекламна індустрія в Україні перетерпіла низку змін. Йдеться передусім про появу соціальної рекламної продукції на патріотично-військову тематику, що, зокрема, спрямована на привернення уваги до української армії, її потреб, ролі й важливості у суспільстві й под., Це можна вважати свідченням зростання рівня загальної патріотизації нашої країни, а також повернення до справжніх цінностей, зокрема репрезентованих в ідеї національної єдності.. Мета – виявити і показати особливості патріотичної соціальної реклами на підтримку української армії (на прикладі відеороликів). В основі методології дослідження – аналітика, яка передбачає застосування загальнонаукових методів аналізу і синтезу, а також спеціальних, зокрема моніторингу ЗМК. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject патріотична реклама uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject патріотично-військова тематика
dc.subject українська армія
dc.subject відеоролик
dc.title ПАТРІОТИЧНА РЕКЛАМА В УКРАЇНІ: ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ ЧАСУ uk_UA
dc.title.alternative PATRIOTIC ADVERTISEMENT IN UKRAINE: ANSWER TO TIME CHALLENGES uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу