Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

МОЦАРТІАНСЬКІ СТИЛЬОВІ ВИМІРИ ВЕЛИКОЇ СОНАТИ ДЛЯ ГІТАРИ І ФОРТЕПІАНО Н. ПАГАНІНІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ялоза, Антон Геннадійович
dc.date.accessioned 2020-05-21T12:23:17Z
dc.date.available 2020-05-21T12:23:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ялоза А. Г. Моцартіанські стильові виміри великої сонати для гітари і фортепіано Н. Паганіні // Культура і сучасність. 2019. № 2. С. 148-153. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/942
dc.description The purpose of the article emerges the realization through style cоmpаrаtive analysis of the Big sonata for guitar and pianoforte N. Paganini essence of the Biedermeier and romantic osculations in the facility of the expression, realizing creature to demarcations in Italian and german artistic world of XIX cent. Methodology of the study emerges the intonation approach of the school B.Asafitv in Ukraine with separation of above style cоmpаrаtive and hermeneutic foreshortening him as in the case in work of A. Roschenko, E. Markova, O .Muravskaja, and others leading musicologist. Scientific novelty of the work is conditioned - originality to theoretical idea of the crossing the romanticism and Biedermeier in the creative activity of N.Paganini, but, secondly, for the first time in musicology achievements of Ukraine by subject of the study appeared the Big sonata for guitar and piano of gеnius to Italian music of XIX age. Conclusions. The composition N.Paganini demonstrates significant for the period of Biedermeier as art to Restorations principle full tilt on thinking in Mozart style, which is marked from solidarity with position I. S. Bach in Beethoven style. The handhold on style signs musics of Mozart natural within Italian Biedermeier, adjusted on вбирание salon typology of the expression and national devil of the lasts, which factor becomes corporeality guitar chamber itself sounding and вписанность guitar game in artistic mode of life to Italies, particularly as to Italian South, with which biographic is united, Paganini. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є теоретичне узагальнення через стильовий компаративний аналіз Великої сонати для гітари і фортепіано Н. Паганіні сутності бідермайєрівських і романтичних торкань у засобах вираження, усвідомлюючи реалії розмежування італійського й німецького художнього світу у ХІХ ст. Методологічною основою дослідження виступає інтонаційний підхід школи Б. Асафьєва в Україні з виділенням вищевідміченого стильового компаративу і герменевтичного ракурсу його, як це маємо у працях О. Рощенко, О.Маркової, О.Муравської та ін. провідних музикознавців. Наукова новизна праці, по-перше, зумовлена оригінальністю теоретичної ідеї перетинів романтизму і бідермайєра у творчості Н. Паганіні, а, по-друге, вперше в музикознавчих здобутках України предметом дослідження стала Велика соната для гітари й фортепіано генія італійської музики ХІХ сторіччя. Висновки. Композиція Н.Паганіні демонструє показову для періоду бідермайєра як мистецтва Реставрації принципову опору на моцартіанське мислення, що відмежовується від пробетховенської солідарізації з позиціями Й. С.Баха. Опора на стильові ознаки музики Моцарта закономірні в межах італійського бідермайєра, налаштованого на вбирання салонних типологій вираження й національних рис останнього, показником яких стає сама речовість гітарного камерного звучання і вписаність гітарної гри у мистецький вжиток Італії, особливо що стосується італійського Півдня, з яким біографічно споріднений Паганіні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject Моцартіанські стильові виміри uk_UA
dc.subject стильові виміри uk_UA
dc.subject соната uk_UA
dc.subject фортепіано uk_UA
dc.subject Паганіні Нікколо uk_UA
dc.subject бахіанство в музиці uk_UA
dc.subject гітарне мистецтво uk_UA
dc.subject бідермайєр uk_UA
dc.subject романтизм uk_UA
dc.subject моцартіанство uk_UA
dc.title МОЦАРТІАНСЬКІ СТИЛЬОВІ ВИМІРИ ВЕЛИКОЇ СОНАТИ ДЛЯ ГІТАРИ І ФОРТЕПІАНО Н. ПАГАНІНІ uk_UA
dc.title.alternative Mozart style measurements in the large sonata for guitar and piano of N. Paganini uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу