Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ІМІДЖМЕЙКІНГУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ У СФЕРІ ІМІДЖУ КОРПОРАЦІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Варцаба, Надія Василівна
dc.date.accessioned 2020-05-21T13:00:07Z
dc.date.available 2020-05-21T13:00:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Варцаба Н. В. Комунікативні технології у процесі іміджмейкінгу та особливості їх застосування у сфері іміджу корпорації // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2018. № 4. C. 102-109. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/944
dc.description As a result of this research, fundamental techniques were highlighted, and psychological methods of information transmission were especially relevant in the current conditions. It was observed which technologies are more specific in the field of communication technologies in corporations and how they manifest themselves and influence the image. Remarkable is the technique of mythology, positioning, visualization, verbalization. The last nuance is the multidimensional nature of the corporation’s image. It is expressed in the structural expansion of the image on the image of the director (director) or the board of directors, PR-service and vision created by the interpersonal communication of employees with the “outside world. The purpose of the article is to determine the role, place of communicative technologies in the process of image formation, the allocation of relevant communicative technologies and the description of the peculiarities of the use of technologies in the field of image building corporation. The methodology of the study is to apply a systematic approach and system analysis in the research of communication technologies. uk_UA
dc.description.abstract В результаті проведеного дослідження було висвітлено фундаментальні технології та особливо актуальні в умовах сьогодення психологічні способи передачі інформації. Було прослідковано, які технології є більш характерними у сфері комунікативних технологій у корпорацій та як вони проявляються та впливають на імідж. Важливими є технологія міфологізації, позиціювання, візуалізація, вербалізація. Останній нюанс – це багатовимірність іміджу корпорації. Вона виражається в структурному розгалуженні іміджу на імідж керівника (директора) або дирекційної ради, PR-служби та імідж, створений міжособистісною комунікацією працівників із «зовнішнім світом». Мета дослідження – це визначення ролі, місця комунікативних технологій в процесі формування іміджу, виділення актуальних комунікативних технологій та описання особливостей використання технологій у сфері побудови іміджу корпорації. Методологія дослідження полягає у застосуванні системного підходу та системного аналізу при дослідженні комунікативних технологій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject комунікативні технології uk_UA
dc.subject іміджмейкінг uk_UA
dc.subject імідж корпорації uk_UA
dc.subject корпоративна культура
dc.title КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ІМІДЖМЕЙКІНГУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ У СФЕРІ ІМІДЖУ КОРПОРАЦІЇ uk_UA
dc.title.alternative COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE PROCESS OF IMAGE-MAKING AND THE PECULIARITIES OF THEIR APPLICATION IN THE SPHERE OF CORPORATE IMAGE uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу