Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

БІБЛІОТЕЧНО-ІНФОРМАЦІЙНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ЕТАПИ РОЗВИТКУ ТА ХАРАКТЕРНІ ОЗНАКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Бачинська, Надія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2020-05-22T10:21:29Z
dc.date.available 2020-05-22T10:21:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бачинська Н. А. Бібліотечно-інформаційна освіта в Україні: етапи розвитку та характерні ознаки // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2018. № 3. C. 57-67. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/968
dc.description In the development of library and information education, we proposed to outline the following stages: the initial, chronological framework of which covers the beginning of the nineteenth century. - the middle of the 1920s; the first - the organizational and structural stage - 1925 – 1934; The second stage covers 1934. - The early 60’s. XX in; the third - the reorganization stage - was marked by the beginning of the 1960s and 1991, and the fourth - the scene of conceptualization - we defined 1991-2014. Since 2014, in our opinion, a new modernization stage of the development of library and information education is beginning. The purpose of the article. To define and scientifically substantiate the main stages of the development of library and information education in Ukraine, to reveal their characteristic features. The methodology is based on the general scientific principles of historicism, complexity, comprehensive knowledge, as well as on particular methods - comparative-historical, retrospective, problem-chronological, logical-analytical, helped to substantiate the periodization of the highest library-informational education and to define characteristic features and trends of development. uk_UA
dc.description.abstract У розвитку бібліотечно-інформаційної освіти нами запропоновано окреслити наступні етапи: початковий, хронологічні межі якого охоплюють початок ХIХ ст. – середину 20-х років ХХ ст.; перший – організаційно-структурний етап, визначено 1925-тим – 1934-тим рр.; другий – ідеологічно-розбудовчий етап, охоплює 1934 – початок 60-х рр. ХХ ст.; третій – реорганізаційним етап – окреслено початком 60-х-1991 рр.; четвертим – етапом концептуалізації – нами визначено 1991-2014 рр. З 2014 р., на нашу думку, започатковано новий модернізаційний етап розвитку бібліотечно-інформаційної освіти. Мета роботи. Визначити та науково обґрунтувати основні етапи розвитку бібліотечної- інформаційної освіти в Україні, розкрити їхні характерні ознаки. Досягненню мети сприяла методологія, що базується як на загальнонаукових принципах історизму, системності, комплексності, усебічності пізнання, так і на спеціальних методах – порівняльно-історичному, ретроспективному, проблемно-хронологічному, логічно-аналітичному, що дало змогу обґрунтувати періодизацію вищої бібліотечно-інформаційної освіти та визначити характерні особливості та тенденції розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject бібліотечно-інформаційна освіта uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject навчальний заклад
dc.subject коледж
dc.subject інститут
dc.subject академія
dc.subject університет
dc.subject інформаційна, бібліотечна, архівна справа
dc.title БІБЛІОТЕЧНО-ІНФОРМАЦІЙНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ЕТАПИ РОЗВИТКУ ТА ХАРАКТЕРНІ ОЗНАКИ uk_UA
dc.title.alternative LIBRARY AND INFORMATION EDUCATION IN UKRAINE: DEVELOPMENT STAGES AND CHARAC uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account