Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Музично-культурний регіоналізм Тайваню у співвідношенні з європейською аналогією баварського регіоналізму в німецькому в композиціях К. Орфа

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лю, Кетін
dc.date.accessioned 2020-05-22T12:05:51Z
dc.date.available 2020-05-22T12:05:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Лю Кетін. Музично-культурний регіоналізм Тайваню у співвідношенні з європейською аналогією баварського регіоналізму в німецькому в композиціях К. Орфа // Культура і сучасність. 2019. № 1. С. 109-114. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/975
dc.description The purpose of the article is a trailing of specifics of the interaction Taiwan regional music and European analogy, which have the world confession through honoring of C. Orff creative activity, forming product which emerges local-fоlklore and cultural-value layer of the regional bavarian heritage. The methodology of the work is the intonation approach, fixing unity music and speech factor that органично for the tradition of the music of China (refer to work Ma Way and others. The comparative method in methodological complex intonation theorizes gains the independent character - in spirit corresponding to the work of B. Asafiev and his followers in Ukraine. The special methodological sense has also worked Liu Bing Cjiang, raising the problem of spiritual-semantic determinism of cardinal style tumbling in world art and in culture as a whole. Scientific novelty of the study is determined by independance to theoretical idea of the comparison music regionalism of Taiwan within chinese music with regional output bavarian begin in german music of C. Orff. Conclusions. The Bavarian localization Pan-germany and world value of creative activity of C. Orff present touch to that cultural regionalism, which in the fullness of the history premises was realized on Taiwan as a part Chinese and, broader, far eastern civilization as a whole. And if world scales creative activity of C. Orff incomparable on volume and weight with the property of Ma Shu Long as chapters Taiwan schools in the music of China, that even so in presence there is and the general between named artist. Independence of local coloring in general national scale of art, manifestation artistic of regionalism as such that greatly renews the general national conquest of Chinese and German music art in the past century. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи - простежити специфіку взаємодії тайваньської музичної регіоналістики і європейських аналогій, що мають всесвітнє визнання через шанування творчості К. Орфа, складовою творів якого виступає локально-фольклорний і культурно-ціннісний шар регіонального баварського надбання. Методологічною основою роботи є інтонаційний підхід, який фіксує єдність музичного й мовного факторів, що є органічним для традицій музики Китаю (див. роботи Ма Вей та ін.). Компаративний метод у методологічному комплексі інтонаційності здобуває самозначимий зміст - у дусі відповідних робіт Б. Асаф‘єва і його послідовників в Україні. Особливий методологічний зміст мають також праці Лю Бинцяна, що порушують проблему духовносемантичної обумовленості кардинальних стильових поворотів у світовому мистецтві й у культурі загалом. Наукова новизна дослідження визначена самостійністю теоретичної ідеї порівняння музичної регіоналістики Тайваню в межах китайської музики із регіоналістськими виходами баварського начала в німецькій музиці К. Орфа. Висновки. Баварська локалізація загальнонімецької й світової значимості творчості К. Орфа представляє приналежність до того культурного регіоналізму, що у повноті історичних передумов реалізувався на Тайвані як частина китайської і ширше - далекосхідної цивілізації загалом. І якщо світові масштаби творчості К. Орфа непорівнянні за обсягом і вагою з надбанням Ма Шулонга як глави тайваньской школи в музиці Китаю, то все-таки в наявності є й спільне між названими художниками. Це самозначимість локального колориту у всенаціональних масштабах мистецтва, прояв художнього регіоналізму як такого, що суттєво поповнює всенаціональні завоювання китайського й німецького музичного мистецтва в минулому столітті. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject музичний регіоналізм uk_UA
dc.subject національний стиль в музиці uk_UA
dc.subject жанрові переваги в стилі uk_UA
dc.subject локальний музичний фольклор uk_UA
dc.subject німецька музика ХХ сторіччя uk_UA
dc.title Музично-культурний регіоналізм Тайваню у співвідношенні з європейською аналогією баварського регіоналізму в німецькому в композиціях К. Орфа uk_UA
dc.title.alternative Taiwan's musical and cultural regionalism in relation to the European Bavarian regionalism analogy in German in the compositions of K. Orff uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу