Короткий опис(реферат):
Вища освіта зазнала суттєвих змін в процесі соціально-культурної трансформації. У ХХІ столітті йде активний пошук нових та заміна старих форм навчання. Сучасне інформаційне суспільство вимагає нового випускника вищої школи, здатного працювати у різних документно-комунікаційних структурах в умовах активного
використання інформаційних технологій, нових підходів до створення, обробки, розповсюдження інформації в суспільстві знань, готових до змін, до успішної роботи в даній сфері. Інтенсифікація підготовки сучасних працівників інформаційної сфери активно пов’язана з пошуком і впровадженням нових, інтерактивних форм підготовки: ділова гра, розігрування ролей, аналіз конкретних ситуацій (кейс-метод), активне програмоване навчання, ігрове проектування, веб-квест, тренінг, воркшоп,
написання проектів тощо.
Мета роботи – дослідити трансформації форм інтенсифікації підготовки майбутніх фахівців- бібліотекарів в умовах інформаційного суспільства. Методологія дослідження полягає у застосуванні методів історико-порівняльного аналізу, узагальнення.
Суть розробки, основні результати:
Higher education has undergone significant changes in the process of socio-cultural transformation. In the 21st century there is an active search for new forms of education and the replacement of old ones. Modern information society requires a new graduate of a higher school, able to work in various document and communication structures in conditions of the active use of information technologies, new approaches to the creation, processing, dissemination of information in the knowledge society, ready for change, to successful work in the fild. Intensification on the training of modern employees of the information sphere is associated with the search and implementation of new interactive forms of preparation: business game, role play, case studies, active programmed learning, game design, web quest, training, workshop, writing projects.
The purpose of the work is to study the transformation of forms of intensification of training of future librarians in the conditions of the information society. The methodology of the research is to apply the methods of historical-comparative analysis, generalization.